Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

ΑΓΑΠΗ...το Α και το Ω της ΖΩΗΣ!!



Αγάπη - Το Α και το Ω της ζωής

Αγαθοποιεί
Βοηθάει
Γαληνεύει
Δημιουργεί
Ενθαρρύνει
Ζωογονεί
Ηρεμεί


Θυσιάζει
Ικανοποιεί
Καλλιεργεί
Λαμπρύνει                                        
Μακροθυμεί
Νουθετεί
Ξεκουράζει
Ομορφαίνει
Παρηγορεί
Ραφινάρει
Συγχωρεί
Τιμάει
Υποστηρίζει
Φροντίζει
Χαροποιεί
Ψυχαγωγεί
Ωφελεί


ΠΕΤΡΑ ΠΟΥ ΡΙΖΩΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ....ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!!!

9 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα γειτόνισσα θα συμφωνίσω μαζί σου με όλους τους χαρακτηρισμούς για την αγάπη και κάτι ακόμα,αγαπάς έχεις την υγειά σου την ψυχική γαλήνη αποβάλεις την μιζέρια.Να είσαι καλά φιλιά πολλά!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET είπε...

καλημέρα.
πολύ όμορφο μου άρεσε από το α-ω κάθε λέξη ξεχωριστό νόημα

valia είπε...

Ροδανθη

Γεια σου γειτονισσα!!ετσι οπως το σκεφτεσαι συμβαινει ναι!!οταν αγαπας κατα εναν περιεργο τροπο βγαζεις τη μιζερια απο πανω σου χωρις να καταλαβαινεις πως εξαφανιζεται!!!
...η αγαπη ειναι γαληνη στην ψυχη που μεταδιδεται κ στο σωμα αυτοματα!!!

φιλια πολλα γειτονικα και μολις... βροχερα(πως το παθε ο καιρος να σταθεροποιηθει....)!!καλο Βραδυ να εχεις!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλησπέρα!!!!!Υπέροχοι χαρακτηρισμοί κάθε λέξη και νόημα!!!Φιλιά!!!!

Summertime Blues είπε...

πολύ καλό
και πολύ καλή ιδέα!
να προσπαθήσουμε να κάνουμε όλοι ένα τέτοιο.
μια δική μας αλφαβήτα της αγάπης.

valia είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΠΛΕΟΝ!!!

ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!! ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΟΥ...

valia είπε...

Summertime Blues

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΒΡΟΧΕΡΗ ΜΕΝ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΤΟΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!

ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ..ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ...!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Καλημέρα Βάλια μου και όπως λέει και ο Πουλόπουλος Πέτρα που ριζώνει
Αυτή η αγάπη δεν τελειώνει ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!
:))

valia είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ

ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!!ΣΥΜΦΩΝΩ Κ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!!

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!