Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ....!!


O χρόνος για άλλη μια φορά μου 
δείχνει καθαρά το πρόσωπο,
τον δρομο του... 
Χωρίς σκιές, Χωρίς μασκες. 

Δεν ψάχνω μέσα σε 
χαμένες ξεθωριασμένες 
εικόνες, λέξεις, πράξεις
να βρω μια Αλήθεια αφου ήδη 
εκείνη τωρα καθρεφτίζεται 
μπροστά μου διάφανη, γυμνή 
και με κοιτά πάντα κατάματα!

Οι ήμερες,οι νύχτες μεταμορφώνονται 
μοιάζουν σαν θάλασσα που διασχίζουν 
την απόσταση ενος ξεχασμένου 
χθες και να μειώσουν την απόσταση 
για το Tώρα,για το Σήμερα!

Ολες οι στιγμές ειναι γεμάτες απο Φως,
καθετί που μοιράζεται στην ζωή μου 
που χαριζεται το αγκαλιάζω τρυφερά 
και φυλάγετε βαθεια στην καρδιά 
σαν Πολύτιμο φυλαχτό!

Είναι εκείνες οι ήμερες,
οι νύχτες οι ώρες 
οι σκέψεις,οι στιγμές 
που αφήνομαι για να συναντήσω 
εκείνο το άλλο 
Αληθινό κομμάτι της Ψυχής μου!

 Ειναι που ξεδιπλώνομαι, 
μπροστά σου και γίνομαι 
εκείνη που χάνεται μαζί σου 
με τέτοιο τρόπο που να μπορώ 
να δω βαθεια μεσα σου.


 Δεν Νιώθω Φόβο!
Δεν Νιώθω Ντροπή!

Και να θυμάσαι οτι: 
Εκείνη την ώρα,
την Στιγμή 
μέρα ή νύχτα...







***ευχαριστώ τη melodiahttp://melodiaskepsewn.blogspot.com

16 σχόλια:

Levina είπε...

Να την χαρίσεις αγγελέ μου, για χάρισμα είναι οι ψυχές...φτάνει να μη τις επιστρέφουν πίσω μετά κουρελιασμένες και γεμάτες πληγές ή ακόμα και καμιά φορά σε ανίατη και μη αναστρέψιμη κατάσταση !

Φιλιά πολλά
καλό Σαββατοκύριακο :))

valia είπε...

Levina

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!

...ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ...!!!
...ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΠΕΣ...
...ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ Κ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΠΟΥΛΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ....

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΑΠΟ ΜΕΝΑ Μ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΓΙΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ Levinaki μου!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΝΑΙ....ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ....ΩΡΑΙΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΑΓΓΕΛΕ ΜΑΣ!!!!!!
ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!!!!!!!

valia είπε...

ΕΦΗ ΜΟΥ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!

ΦΥΣΙΚΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΝΑ ΧΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ....ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ..ΤΗ ΧΑΡΑ...ΤΗ ΛΑΧΤΑΡΑ...ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ...ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ Κ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...

...ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ, ΟΤΑΝ ΧΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ....ΤΗΝ Χ Α Ρ Ι Ζ Ω!!!!!!!

...Κ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ!!!!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ Κ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ Κ ΕΣΥ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφα μας τα έγραψες!... ωραίο και το τραγούδι των Μπλέ!...
Βάλια να περνάς πολύ-πολύ όμορφα! ...την ψυχή σου να την χαρίζεις γλυκειά μου...αλλά όταν ο άλλος την τσακίσει...σημαίνει ότι δεν του άξιζε το δώρο....εκείνος χάνει! Καλό βράδυ!

valia είπε...

Χρυσούλα μου καλή και χρυσοχέρα γεια σου!!

...έτσι έκανα τη ΧΑΡΙΣΑ...ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ...Κ έτσι έκανε...ΤΗΝ ΤΣΑΚΙΣΕ!!!

...Κ αυτο ΔΥΣΤΥΧΩΣ σημαίνει ότι ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ...!!!
...ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ εγινε...ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΑΣΕ...ΑΛΛΑ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ του ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ!!!!!!!!

δεν θυμαμαι...σου ειπα οτι το δωρακι που μου εστειλες έπιασε τόπο;;ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΤΟΠΟ!!Κ ΠΑΛΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!

ΦΙΛΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο άγγελε μου!!!

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Θέλει μεγάλη δύναμη να χαρίσεις την ψυχή σου...
και αυτό το κάνουν πολύ λίγοι...
...
Είναι υπέροχο το ποίημα της Μελωδίας!
...
Εσύ βάλια μου πάντως μην στενοχωριέσαι να σου την τσάκισαν... κέρδισες πάρα πολλά ήδη και μόνο που την χάρισες!
...
Καλό σαββατοκύριακο εύχομαι!

valia είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Ροδανθη είπε...

Γειά σου καλή μου γειτόνισσα,το θέμα είναι να χαρίζεις την ψυχή σου αλλά να μη στη γυρίζουν τσακισμένη γιατί δύσκολα μαζεύονται τα κομμάτια μετά.Βέβαια αν την πατήσεις μια φορά μετά βάζεις μυαλό και δεν τη ξαναπατάς.Να είσαι καλά πολλά φιλιά!!!!

valia είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΙΠΠΟΤΗ ΜΑΣ!!!

..ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΗΚΩ Κ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΣ ΛΙΓΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ...ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ!!!

..ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ...ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΑ!!!

...ΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ...ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗ ΧΑΡΙΣΑ...ΑΛΛΟΣ Ε Χ Α Σ Ε!!!

ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ!ΓΙΑΤΙ Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ!!!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΤΡΕΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ!!ΦΙΛΙΑ Κ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ Κ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

valia είπε...

Ροδάνθη

γεια σου κ σε σενα γειτονισσα!!

...σιγουρα αυτο ειναι το θεμα!!...αλλα δυστυχως οπως λένε κιολας..ΟΤΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΩΡΑΙΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕ ΠΟΝΟ...Κ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΠΑΝΤΑ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΌΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΓΙΝΕ... ΓΙΑ ΕΝΘΥΜΙΟ....ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙΣ!!!!

ΦΙΛΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!

Ροδούλα είπε...

Βάλια μου με συγκίνησες...
Γράφω το σχόλιό μου, ακούγοντας το όμορφο τραγούδι των blue.
Να ξέρεις ότι από το κάθετι που μας συμβαίνει καλό ή κακό, μπορούμε να ωφεληθούμε. Μπορεί να είναι σκληρό ό,τι περάσαμε, όμως γινόμαστε πιο δυνατοί σαν άνθρωποι, πιο σοφοί.
Σου εύχομαι Βάλια μου από δω και πέρα μόνο αγάπη να βρεις μπροστά σου.
Καλό σου βράδυ!!!

valia είπε...

Ροδούλα μου

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ...ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΕΛΙΚΑ...ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΛΗΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ....ΠΑΝΤΑ!!!

ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ....!!ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!..Κ Η ΕΥΧΗ ΣΟΥ ΙΣΩΣ Κ ΝΑ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΠΟ...!!!!ΓΙΑ ΜΙΑ
Ε Ι Λ Ι Κ Ρ Ι Ν Η
ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

Μelodia είπε...

Να θυμασαι οτι ειναι πολυ ομορφο
σε οτι μπορει πρωτα
να σε κανει να χαμογελας
σε οτι Αγαπας Αληθινα
να χαριζεις την ψυχη σου!

Σε ευχαριστω για τν τιμη που μ κανεις
και με φιλοξενεις στο "σπιτικο"σου!
Να εισαι καλα ψυχη μου,καλο βραδυ κ απο δω,φιλια!!:)

valia είπε...

Melodia

καλη σου μερα γλυκια μου μελωδικη ποιητικη Γιαννα!!!

εγω το θυμαμαι αλλοι το ξεχνουν!!

...σε οτι αγαπησα αληθινα κ μοναδικα ΝΑΙ την χαρισα την ψυχη μου...αλλα...δεν εκτιμηθηκε!!

γι αυτο με εκφραζουν οι σκεψεις που γραφεις...κ μεσα απο σενα βλεπω τη δικη μου ψυχη!!

Δικη μου η τιμη να φιλοξενο απλοχερα τισ σκεψεις της ψυχης σου!!!

φιλια καλα να εισαι!!!