Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη, 31 Μαΐου 2012

ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΘΥΜΟΣ....


Ποιο το όφελος να θυμώνουμε με τους ανθρώπους....γιατί δεν αφήνουμε το καλό να κυριαρχήσει μέσα στην καρδιά μας;;; ...Πόσο, μα πόσο πολύ βοηθιόμαστε και εμείς οι ίδιοι, όταν δίνουμε αγάπη στους άλλους;;; Κάποιοι ίσως έχουν περισσότερη ανάγκη να γευτούν αγάπη.. Πόσες φορές και εμείς οι ίδιοι λιγοψυχούμε σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις της ζωής και νιώθουμε την ανάγκη από ένα ζεστό χαμόγελο... Πόσες φορές νιώσαμε την επιθυμία μιας εγκάρδιας αγκαλιάς....και πόση δύναμη παίρνουμε όταν μας δώσουν αυτά τα δώρα.. ...Ας μην είμαστε λοιπόν τόσο εγωϊστές...και όταν μας δίνεται η ευκαιρία, ας χαρίζουμε λίγη ελπίδα και πνοή ζωής στους άλλους όταν το έχουν ανάγκη...
Είναι τόσο απλό...πάντα ήταν απλή η αγάπη... Ας δώσουμε λίγη αγάπη και τότε θα νιώσουμε πολύ πλούσιοι μέσα στην καρδιά μας... Είναι το βάλσαμο για το δικό μας ψυχικό πόνο !!!





12 σχόλια:

Summertime Blues είπε...

αν μη τί άλλο αν θυμώνουμε ας ξεσπάμε σωστά.
αφού πρώτα αναλογιστούμε αν έχουμε δίκιο που είμαστε θυμωμένοι...

Ροδανθη είπε...

Καλή σου μέρα καλή μου γειτόνισσα έχεις δίκιο ο θυμός δεν οδηγεί πουθενά κακό στον εαυτό μας κάνουμε χαλάμε την δική μας ηρεμία την ψυχολογία μας και στο τέλος δεν καταφέρνουμε τίποτα.Απ΄την άλλη όμως δε έρχονται στιγμές που θές να πνίξεις κάποιον;Που του προσφέρεις την μεγαλύτερη βοήθεια που μπορείς και αυτό που εισπράτεις είναι αχαριστία και μόνο,εκεί θυμώνω πάάάάρα πολύ.Να είσαι καλά φιλιά πολλά!!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET είπε...

καλημέρα
πολύ σημαντική ανάρτηση αυτή , μπραβο σου

μυστήριο κορίτσι είπε...

Πολύ χρήσιμα όλα αυτά που αναφέρεις για να σταματήσουμε να θυμώνουμε τουλάχιστον χωρίς σημαντικό λόγο!
Την ανάγκη αυτής της αγκαλιάς την έχουμε όλοι μας.
Αν και πιστεύω μερικές φορές ο θυμός μας βοηθάει να βλέπουμε πιο καθαρά και να μην γινόμαστε κορόιδα τόσο εύκολα.
Καλό μεσημέρι!
υ.γ. Η μουσική επιλογή σου τέλεια!

valia είπε...

Summertime blues

Καλως με κ ας άργησα!!...οκ μη μου θυμωνεις χαχα...σορρυ ειναι θεμα προτεραιοτητων...

...κ ο θυμος μέσα στο παιχνιδι της ζωής μας ειναι αλλά όπως το είπες...το σωστό ειναι ν αναλογιστούμε αν εχουμε δικιο που θυμωνουμε με κατι....τωρα θυμος και σωστη αντιδραση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ!!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

valia είπε...

Ροδανθη

Ν αγιασει το στομα σου γειτονισσα!!!

σιγουρα υπαρχουν κ οι δυο εκδοχες αντιδρασεων...κ εχω κανει κ τις δυο!!!

...οχι μονο να τον πνιξεις αλλα να τον πατας χαμω κ να μην σταματας(ναι αιμοβορο μεν αλλα οταν γυριζουν τα ματια απ το θυμο δεν υπολογιζεις τιποτα!!!)ιδιως οταν ειναι ααααααααγυριστο κεφαλι κ επειμενει στη δικη του εκδοχη χωρις να υπολογιζει τη γνωμη και τη θεση του αλλου!!

τι κ αν οπως λες του προσφερεις..και τη ζωη σου ακομα θα συμπληρωσω εγω κ ο εγωισμος η το πεισμα καταφερνουν να μηδενισουν τα παντα?? φυσικο επομενο ειναι να σε πνιγει ο θυμος...κ φυσικα μετα δεν εχει κανενα διαιωμα να ζηταει τα ρεστα για οτιδηποτε...

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΕΣΥ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΗ ΘΕΑ ΣΟΥ!!!

Levina είπε...

Eίναι πραγματικά δύσκολο στον άνθρωπο να μη θυμώνει, ακόμα και ο πιο ήρεμος χαρακτήρας έχει τις δυσκολες μέρες του... φτάνει να μπορούμε να διαχειριζόμαστε τον θυμό μας, αυτό έχει για μένα σημασία ... να μη την πληρώνουν εκείνοι που δεν φταίνε και απλά να γυρίζουμε την πλάτη σε ότι φταίει μέχρι να ηρεμήσουμε.
Δύσκολο ναι... αλλά με λίγη προσπάθεια γίνεται!!


τα φιλιά μου
καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι :))

valia είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ

ΓΕΙΑ ΣΟΥ Κ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΟΥ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΣΥΡΙΑΝΑ!!

valia είπε...

μυστηριο κοριτσι

ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!

...ΝΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ...ΑΝ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ...ΟΠΩΣ ΛΕΣ!!

ΜΕ ΤΟ ΘΥΜΟ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΜΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ Κ ΠΙΟ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ Κ ΕΤΣΙ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Η ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ!!!!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ Σ/Κ!!

valia είπε...

Levina

...εννοειται οτι υπαρχουν στιγμες που ακομα κ αυτος ο τυπος ανθρωπου βγαινει εξω α τα ρουχα του...απλως αυτος θα βρει την πιο ιδανικη λυση να αντιμετωπισει το θυμο του...

Κ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ ΘΥΜΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ...

ΝΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΛΑΚΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΣ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ...ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ!!!!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΑΠ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ!!!

Χρυσούλα είπε...

Μπράβο για την ανάρτηση!Το να θυμόσουμε Βάλια νομίζω είναι μες στο παιχνίδι....το θέμα είναι να τον εκφράσουμε τον θυμό μας...να μην τον πνίξουμε...γιατί τότε μας τρώει σαν το σαράκι...και θα βρεί τρόπο να εκφραστεί μέσα από το σώμα μας... είναι προτιμότερο να σου πω:
"σήμερα Βάλια θύμωσα πολύ μαζί σου γιατί...." πρώτον εκφράζω τον θυμό μου,οπότε αποδυναμώνεται...δεύτερον σου δείχνω τα όριά μου...οτι δεν το ανέχομαι αυτό... Αυτή είναι η άποψή μου...κάποιες φορές το εφαρμόζω ..κάποιες όχι.. Καλό μήνα!

valia είπε...

Χρυσούλα μου

...κ εγώ έτσι θέλω να κάνω να εκτονώνομαι σε αυτόν που μου τον προκάλεσε...ΟΧΙ ΑΛΛΟΥ!!!...ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ Ν ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ Μ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΘΥΜΩΣΩ;;ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΝΑ ΞΕΣΠΑΩ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΑ;;ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΚΤΟΝΩΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΝΙΓΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ Κ ΕΣΥ!!ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!

...ΛΕΝΕ "ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ"...Κ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΟΤΑΝ ΠΝΙΓΩ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΞΕΣΠΑΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ...

ΟΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΛΕΩ STOP ΣΕ ΟΤΙ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ Κ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ(...ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΒΕΒΑΙΑ....

Μ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ...ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ!!!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Κ ΣΕ ΣΕΝΑ!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!