Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

ΜΕΣ' ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ....



Στον κόσμο αυτό.. υπάρχει πάντα ένα άτομο που περιμένει ένα άλλο...
είτε στη μέση μιας ερήμου...
είτε στη μέση μιας μεγάλης πόλης...


Κι όταν οι δύο αυτοί άνθρωποι διασταυρώνονται και οι ματιές σμίγουν...
το παρελθόν και το μέλλον χάνουν τη σημασία τους...
και το μόνο πράγμα που υπάρχει είναι εκείνη η στιγμή...


μαζί με την απίστευτη βεβαιότητα ότι τα πάντα κάτω από τον ήλιο,
είναι γραμμένα από το ίδιο Χέρι...
το Χέρι που αφυπνίζει την Αγάπη...


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!! 

8 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα καλή μου γειτόνισσα δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει η εβδομάδα μας.Καλά τέλειος ο Πλούταρχος να είσαι καλά πολλά πολλά φιλιά(φαντάζομαι και σε σας η μέρα θα είναι όπως εδώ άπνοια εεεε!!!!!)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή και όμορφη εβδομάδα εύχομαι!
Φιλιά!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Καλή εβδομάδα!!!!!

:)

syros2js είπε...

♥♫♥ Τί γλυκό...!!! ♥♫♥
Φιλάκια!!!
Καλή εβδομάδα!!!
(Και λίίίγο περισσότερο δροσερή, αν γίνεται...)

valia είπε...

Ροδανθη

ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!...ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Κ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΑΠΝΟΙΑ!!!

ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΝΥΧΤΑ...ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΑΠΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΟΤΑΝ ΞΗΜΕΡΩΝΕ ΣΗΜΕΡΑ...ΜΙΑ ΗΡΕΜΙΑ...ΜΙΑ ΗΣΥΧΙΑ...ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΗΤΑΝ!!

ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΓΚΑΚΙ ΤΗΣ ΠΙΑΤΣΑΣ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ Κ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ...ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ....ΜΕ ΤΟ ΚΥΑΛΙ!!....ΑΠΛΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ....

ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΤΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ!!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ Κ ΕΣΥ!!!

valia είπε...

ΕΛΕΝΑ

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!

valia είπε...

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

valia είπε...

syros2js

ΓΙΑΝΝΑ ΜΟΥ...ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΓΛΥΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ...Κ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΔΕΧΕΤΑΙ...ΑΥΤΟΣ ΧΑΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ!!...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΓΩ ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ....ΓΙΑΤΙ ΨΗΝΟΜΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ....ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑ....ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟ!! ΧΡΩΜΑ...!!! ΑΦΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΝΩ ΗΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ...ΧΑΧΑΧΑ!!!

Υ.Γ. ΚΑΝΤΕ ΒΟΥΤΙΕς Κ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!!