Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

Μια στιγμή....


                                            ΜΙΑ  Σ Τ Ι Γ Μ Η...ΜΑΖΙ ΣΟΥ  ΜΙΑ   Σ Τ Ι Γ Μ Η!!
                                                                         ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ!!
                                                                 
                                                                       ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ.....!!!

4 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Βρε καλώς την γειτόνισσα, που μου χάθηκες;Όλα καλά,πως τα πάτε με τον αέρα εμάς κοντεύει να μας πάρει.Να είσαι καλά καλό σ/κ!!!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

καθόλου δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, Βάλια μου!
μια στιγμή μαζί του αξίζει μια ζωή! όποιον και αν εννοεί ο καθένας μας, με αυτό το "ΣΟΥ"

καλό μεσημέρι!

valia είπε...

Ροδανθη

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ!!!!

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ Ν ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ...ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑΚΤΙΚΗ Κ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ Κ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ...

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΠΙΕΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΩΡΑΡΙΟΥ...ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΥΠΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΗ ΛΟΓΩ ΖΕΣΤΗΣ...ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ!!!

ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΘΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΙΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΟΥ...Κ ΕΓΩ ΣΑΣ ΑΝΑΖΗΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ Ν ΑΝΟΙΞΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ Κ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

valia είπε...

λυχνε μου

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!

ΜΕΣΑ ΣΕ "ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ"....ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!

"ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ" ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!

"ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ...ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
Κ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!