Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

Οι αναμνήσεις.....

                     
                                                ΟΙ  ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ  ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΟΥΝΕ....

6 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Βάλια μου καλή εβδομάδα να έχεις,φιλιά!!!!!

Summertime Blues είπε...

αν και πικρό το τραγουδάκι
καλή εβδομάδα εύχομαι, φιλιά.

valia είπε...

Ροδανθη

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ!!!

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ Κ ΕΣΥ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

valia είπε...

Summertime Blues


ναι ΠΙΚΡΟ!!...ΑΛΛΑ Κ Η ΠΙΚΡΑ ΚΠΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ....

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!

syros2js είπε...

Διακρίνω μια μελαγχολία?
Εύχομαι όλα να είναι καλά...
Φιλιά!!!

valia είπε...

syros2js

....ναι...κρατάει απ το Μάρτιο....

...κ αν δεν είναι καλά θα φτιάξουν με τον καιρό...

φιλιά πολλά!!!!