Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012

Ποιος κερδίζει τελικά στην ΑΓΑΠΗ;;


                                                    ....πως να σου το εξηγήσω...;;

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

perasa apo tosa istologia ki ayto einai panemorfo glukitato deixnei psyxh tryferh mpravo sunxaritiria sthn douleia pou kanate ean thelete deite ki aytes edo tis selides me endiaferei na erxonte konta anthropoi evesthitoi

http://eikonokosmos.blogspot.gr/ http://odikosouxoros.blogspot.gr/ http://plakitsaxixixi.blogspot.gr/ http://elada-love-forever.blogspot.gr/ http://enasdikosmoukosmos.blogspot.gr/ http://todasostisagapis9.blogspot.gr/ http://foteinos-logos.blogspot.gr/

Ροδούλα είπε...

Καλημέρα Βάλια μου!!!
Το πιο όμορφο είναι, η αγάπη να είναι αμφίπλευρη.
Πώς πάτε εκεί με τη ζέστη Βάλια μου; Εμείς έχουμε ψηθεί πάντως.
Να περνάς καλά Βάλια μου, και δεν πειράζει που δεν έχεις διακοπές για τώρα. Η σκέψη της Καστοριάς σε δυναμώνει.
Πολλά φιλάκια Βάλια μου!!!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλησπέρα άγγελε μου.
Μα φυσικά κερδίζει αυτός που αγαπά πραγματικά έστω και αν στο τέλος πληγωθεί!!!
Να έχεις μία υπέροχη εβδομάδα από αύριο φίλη μου!!!

valia είπε...

Ανωνυμε/η φιλε/η

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ Κ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ...ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ BLOG Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟ!!!

ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΟΥ(ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ)ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ Κ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ!!

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

valia είπε...

Ροδουλα μου

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!

...ΣΑΦΩΣ Η ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗ ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ...ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ "ΥΠΑΡΧΕΙ" ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ Σ ΑΓΑΠΑΕΙ...ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ...ΣΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!!!

...Κ ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΝΟΜΑΣΤΕ...ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΑΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ...Κ ΕΓΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΜΙΝΙ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 12 ΩΡΕΣ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ...ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ...ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΡΕΠΟ ΞΥΠΝΗΣΑ ΕΠΙΤΗΔΕΣ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ Κ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ Κ ΗΕΡΜΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΑΣ...ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ!ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ...!!!

ΝΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ...ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ Κ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ Κ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Κ ΕΣΥ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ!!!!

valia είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ Κ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ...Κ ΚΥΡΙΩΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ Κ ΔΥΝΑΤΗ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΒΗΝΟΥΝ ΟΣΟ Κ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..

ΥΠΑΡΧΕΙ Κ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ Κ ΟΙ ΔΥΟ...ΜΟΝΟ Κ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΑΠΗΣΑΝ Κ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ...Κ ΑΣ ΠΛΗΓΩΘΗΚΑΝ...Κ ΑΣ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΕ Η ΑΓΑΠΗ....Κ ΑΣ ΕΙΠΑΝ ΠΙΚΡΑ ΛΟΓΙΑ...Κ ΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ....ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΟΤΙ Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ...ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ...!!!!...ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ... Κ ΑΛΗΘΕΙΑ...ΙΣΧΥΕΙ!!!!!!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ ΣΥΡΙΑΝΑ!!!!!!!!

precious dreams είπε...

Καλημέρα βαλια μου.. αυτός που ένιωσε πραγματική αγάπη.. πραγματική αγάπη ... έστω και ας πόνεσε...για μένα είναι ευλογημένος στην ζωή του....να έχεις μια καλή μέρα

valia είπε...

precious dreams

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ Κ ΕΣΥ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ Κ ΕΣΥ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΙΚΟ...ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ....

...ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΙΩΣΕ Κ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΝΙΩΣΕ...ΟΤΙ ΕΖΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ....ΚΙ ΑΣ ΠΟΝΕΣΕ ΑΡΚΕΤΑ!!!

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!