Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2012

ΜΕΡΕΣ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ!!!

"ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ"
                                ΠΡΙΝ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!!!

Ο ΤΑΣΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΗΨΙΕΣ ΜΟΥ
ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΩ Κ ΤΟΝ ΧΑΖΕΥΩ....
ΠΟΣΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΕΧΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΟΥ ΣΤΙΓΜΗ.....ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ!!!ΑΓΩΝΙΕΣ...ΝΟΙΑΞΙΜΟ...ΧΑΡΕΣ...ΦΩΝΕΣ...ΜΑΛΩΜΑΤΑ...ΤΙΜΩΡΙΕΣ...ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ...ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ... ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ...Κ ΣΕ ΛΙΓΟ ΕΝΗΛΙΚΙΩΝΕΤΑΙ...ΣΑΝ ΧΘΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ....ΠΑΝΤΑ Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΟΥ!!!


ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΥΠΙΚΗ...ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ...
ΘΑ ΠΑΡΕΛΕΙΠΑ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ ΜΑΜΑΣ Κ  ΘΕΙΑΣ;
               ....ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΡΤΕΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΦΥΣΙΚΑ!!!
                   (ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ Κ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΔΩΣΩ)


ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ ΕΙΧΑΜΕ Κ ΤΑ 2ΕΥΤΕΡΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΒΑΦΤΗΣΙΜΙΟΥ ΜΟΥ

                         
                                   ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΙ Κ ΔΥΝΑΤΟΙ!!!

10 σχόλια:

Μelodia είπε...

Να τον χαίρεσαι, όπως επιθυμείς να τον δεις καλή μου Βαλια! H ζωή του να είναι γεμάτη απο Υγεία και Αγάπη!!

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ κ μια όμορφη εβδομάδα άγγελε μου!Σε φιλώ!:)

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Χρόνια πολλά, να τους χαίρεστε, γεροί και δυνατοί.
Να σου ζήσει και το καμάρι σου, πάντα επιτυχίες σε ότι κάνει στην ζωή του!!

Summertime Blues είπε...

να τα εκατοστήσει, να τα χιλιάσει, πάντα γερός, δυνατός, τυχερός, καλόκαρδος.
και να μην ξεχνάει πως έχει υπέροχη μαμά...

Ροδανθη είπε...

Καλή μου γειτόνισσα να χαίρεσαι τον γιόκα σου να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς.Επίσης και το άλλο αστεράκι σου το βαφτηστήρι να είναι γερό κι ευτυχισμένο.Πώς πάτε με τον αέρα εμάς εδω κοντεύει να μας πάρει σε λίγο θα μας φέρει σε σας πετώντας.Φιλιά να είσαι καλά!!!!

valia είπε...

Melodia μου γλυκιά και τρυφερή ΓΕΙΑ ΣΟΥ Κ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑΝΝΑ!!!ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ...ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗ Κ ΥΓΕΙΑ!!!...

Κ Σ ΑΥΤΟ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΟΛΥ Κ ΠΑΝΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΕΡΗ Κ ΔΥΝΑΤΗ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ...

ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΑΚΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΜΦΑΝΕΙΣ...ΠΟΛΥ ΑΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΟΓΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ...ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΝΑΩ ΟΜΩΣ...ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

valia είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!

ΝΑ ΕΙΣΑΙ Κ ΕΣΥ ΚΑΛΑΚ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ Κ ΕΣΥ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

valia είπε...

Summertime Blues

ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!

...Κ ΕΠΕΣΕΣ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ...ΜΟΥ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ!!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

valia είπε...

Γλυκια μου γειτονισσα Ροδάνθη γεια σου!!

Σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ολου του κόσμου τα παιδια να ειναι γερα κ δυνατα!!!

...ΑΝΤΕ Κ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ...ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ!!!!

...Α ΩΡΑΙΑ!ΘΑΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ Κ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!ΧΑΧΑ!!!

ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ...ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ Κ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΠΙΟ ΗΠΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ...ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΥΣΟΥΣΕ Κ ΑΓΓΙΖΕ ΤΟΥΣ 36-37 ΗΤΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ....ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ...ΚΑΜΙΝΙ ΣΚΕΤΟ!!!

Κ ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΦΥΣΑΕΙ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ...ΖΕΣΤΟΣ ΟΜΩΣ Κ ΠΑΛΙ...ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ...ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ...Κ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΡΙΞΩ ΤΗΝ ΒΟΥΤΙΑ ΜΟΥ Κ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΩ!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΕΣΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ...ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΞΕΚΛΕΒΩ ΜΟΝΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ...ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝ Κ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ...!!!!ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 4 ΜΠΑΝΙΑ...ΤΟ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥΝΟ, ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΝΟΙΑ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΜΕ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ....ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ...ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!!


ΑΑΑ!!ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΛΙΑΡΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ Κ ΣΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ ΤΗΣ...ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑ...Κ ΕΨΑΧΝΑ ΜΗΠΩΣ ΔΩ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!


ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ!!
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΑΚΤΙΚΑ...Κ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ....

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Να τον χαίρεσαι μάτια μου!
Πολύχρονος!!

valia είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΛΙΑΚΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!