Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!! ΚΕΡΑΣΤΕΙΤΕ!!

Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΟΥ Κ ΕΓΩ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ!!

ΤΟΥΡΤΙΤΣΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ;

                                          ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ;


                                   Ή ΜΗΠΩΣ ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ ΦΡΑΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΟΤΟ;



10 σχόλια:

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Χρόνια πολλά κορίτσι μου να τον χαίρεσαι!! :)

valia είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΛΙΑΚΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ,ΑΦΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΛΙΑΚΑΔΑ ΜΟΝΙΜΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!!

ΚΑΛΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ Κ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Κ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Να χαίρεσαι τον άνδρα σου..Να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι.Ευχαριστούμε για το κεραστικό. Μου αρέσει η σοκολάτα, γι αυτό θα πάρω τούρτα σοκολάτας :))

Καλημέρα

thomi είπε...

να τον χαιρεσαι και ειστε παντα μαζι κι ευτυχισμενοι!
ειστε πολυ γλυκο ζευγαρι αχ και αυτα τα γλυκα ειναι σκετος πειρασμος...καλο σκ:)

Ροδανθη είπε...

Γειτόνισσα χρόνια πολλά και ευτυχισμένα να τον χαίρεσαι σαν τα ψηλά βουνά.
Πώς πάτε με την κακοκαιρία εσείς,εμάς εδώ μας άλλαξε τα φώτα πάρα πολύ αέρα και βροχή.
Να είστε πάντα καλά,φιλιά!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια πολλά, να τον χαίρεσαι Βάλια μου!
Να είναι γερός κι ευτυχισμένος!
Φιλάκια!

valia είπε...

Δελφινακι

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!

Κ ΕΜΕΙΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ....!!!

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

valia είπε...

τhomi

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!

ΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΩΡΙΜΑ ΠΛΕΟΝ ΜΥΑΛΑ...ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ "ΜΑΖΙ"!!

ΝΑΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΤΙΜΑ...ΠΑΝΤΑ!...ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗ ΖΥΓΑΡΙΑ....

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

valia είπε...

Ροδανθη

ΕΛΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ!! ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΩΜΟΥ Κ ΕΔΩ...ΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΕΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.....

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ Κ ΜΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ!!...ΑΑΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΕΚΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ...ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ Η ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ, Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΑΡΗ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ!!!

ΦΙΛΙΑ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

valia είπε...

ΕΛΕΝΑ

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!

Ο ΘΕΟΣ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ Κ ΕΓΩ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!

Κ ΟΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΦΕΡΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ Κ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!