Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ, ΚΕΡΑΣΤΕΙΤΕ ΠΑΛΙ!!

ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΚΑΘΕ ΜΑΝΑΣ!
 ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ!!!

Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....
ΓΥΡΝΑΝΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΘΕ ΜΑΝΑΣ...ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ 
ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΗΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ!!!
     ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ 18 ΧΡΟΝΩΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΕΣ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ...
Ο ΤΑΣΟΣ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ ΤΟΥΡΤΙΤΣΑ!!!



16 ΙΟΥΛΙΟΥ 1996 -1 ΕΤΟΥΣ


ΑΠΟΚΡΙΕΣ 1997


1999
2000...ΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΕΦΤΑΝ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ....

2002

ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ





2012

                                               ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ 2013....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΤΡΑΣ!!!
         ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΕΡΟΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΥΝΗ!!

18 σχόλια:

syros2js είπε...

Βάλια μου, δεν θα σου ευχηθώ να τον δεις όπως επιθυμείς...
Θα σου ευχηθώ, μέσα από την καρδιά μου, να τον δεις να κάνει ό,τι πραγματικά κάνει τον ίδιο ευτυχισμένο κ' εσύ να είσαι στο πλάι του κ' να τον καμαρώνεις!!!
(πωπω... Μια σταλίτσα ήταν όταν τον είχα πρωτοδεί στην δουλειά κ' τώρα...!!!)
;-)
(Κατά βάθος, μάλλον σκέφτομαι πόσο μεγάλωσα κι εγώ!!!)
;-)
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

Ροδανθη είπε...

Βάλια μου να χαίρεσαι το καμάρι σου να είναι γερός,ευτυχισμένος και τυχερός στη ζωή του.Να είστε κι εσείς καλά να τον καμαρώνετε.
Φιλιά πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Να είναι χιλιόχρονος και καλόχρονος ο γιόκας σου Βάλια μου!
Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!
Φιλιά!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

να το χαίρεσαι το καμάρι σου!
να είναι γερός τίμιος και δυνατός άντρας!

Summertime Blues είπε...

χρόνια του πολλά!
γερός και δυνατός και ν αγαπά και ν ακούει πάντα τα λογάκια της μαμάς του γιατί βγαίνουν μέσα από την καρδιά!

Marie είπε...

Να τον χαίρεσαι το λεβέντη σου και να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!! Χρόνια του πολλά και χαρούμενα!!! :)

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Τι γλυκιά και συγκινητική ανάρτηση..να χαίρεσαι το παιδί σου και να το δεις όπως επιθυμείς..πάντα με υγεία,ευτυχία και αγάπη...
Καλημέρα

thomi είπε...

να τον καμαρωνεις και να τον χαιρεσαι!
να τους δινεις ριζες και φτερα!

valia είπε...

syros2js

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑΝΝΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΥΧΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ!!
ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΟΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ!!!

ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΛΛΟΝ...ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ...ΤΩΡΑ ΑΠΛΑ ΘΑΜΑΙ ΠΛΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ!!!

ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΠΩΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ....Κ ΕΓΙΝΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΙΔΕΕΣ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!

valia είπε...

Ροδανθη

γειτονισσα σ ευχαριστω πολυ να εισαι καλα!!!

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!

valia είπε...

ΕΛΕΝΑ

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!

ΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΩ..ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ,ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ!!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ Ε;;

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!

valia είπε...

ΛΥΧΝΕ ΜΟΥ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!

ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΙΑΣΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΟΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ-ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΟΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΕΙ Κ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΗΚΩΝΕΤΑΙ...ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!!!ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΛΕΕΣ ΑΝΑΠΟΔΕΣ....

ΦΙΛΑΙ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ Κ ΕΣΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΣΟΥ!!!!

valia είπε...

Summertime Blues

...ναι μεχρι στιγμης παντα τα ακουει...και παντα ζηταει τη συμβουλη της μαμας και στηριζεται στην γνωμη της!ποτε δεν με κουρασε ουτε σαν παιδι ουτε σαν εφηβος!!

φιλια πολλααααα!!!σ ευχαριστω νασαι καλα!!!

valia είπε...

Marie

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!
ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΑ!!!!

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!! ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!

valia είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ

σΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!

ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟ ΣΤΗ ΖΩΗ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΜΑΚΡΙΑ!!!

valia είπε...

thomi

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!

ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΤΕΡΑ ΣΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ!!!Κ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ....ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ!!!

ΤΙΣ ΓΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ ΣΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ....

ΤΟΤΕ ΒΑΖΟΥΜΕ ΡΙΖΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΓΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΞΟΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!

magda είπε...

Βάλια μου, βούρκωσαν τα μάτια μου από το αφιέρωμα στον γιόκα σου!
Βλέπεις κι εγώ ένα γιο έκανα και καταλαβαίνω την συγκίνηση.
Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, να είναι γερός και καλότυχος!
Ύστερα από λίγα χρόνια θα τον χαρείς σύζυγο και πατέρα!
Η ευχή σου και η αγάπη σου, θα τον συνοδεύουν πάντα!
Πολλά φιλιά

valia είπε...

magda

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!

ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΜΕ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΧΑΖΟΜΑΜΑ ΑΚΟΜΑ...ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΤΙ ΗΛΙΚΙΑ Κ ΑΝ ΕΧΟΥΝ...ΠΟΣΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟΠΑΙΔΙΑ!!!

ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ...ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΓΓΙΞΑΜΕ ΤΑ ΖΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ...ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΩ ΓΕΜΙΣΕΙ ΕΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΩΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ Η ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΧΑΜΕΝΗ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΠΟ!

ΟΤΙ ΣΠΕΙΡΕΙΣ ΘΕΡΙΖΕΙΣ ΛΕΝΕ!!!
Κ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!
Κ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ Κ ΕΣΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΟΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΑΑΑΑ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!