Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ "ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ"!



"ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ"...ΛΕΝΕ!! Κ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ ΤΕΛΙΚΑ!!

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΡΩΤΑΣ ΗΤΑΝ...ΚΑΙ ΜΕ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΓΙΝΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ, ΞΑΝΑ!!

ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ  ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΟΥΝ  Κ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΓΑΠΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ....ΚΑΙ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟΥΣ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ....ΗΡΘΕ ΟΜΩΣ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ  ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΑΝ "ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ" ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ "ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ"!! ΣΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΝΘΙΣΕ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΜΙΣΕ  ΧΡΩΜΑΤΑ! ΖΩΝΤΑΝΙΑ! ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

ΤΡΥΦΕΡΟΣ...ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ....ΖΕΣΤΟΣ....ΕΡΩΤΙΚΟΣ.....ΟΤΙ ΕΨΑΧΝΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΦΗΒΗ ΠΙΑ...ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΖΩ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 40 ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΟΜΙΖΩ...;;



ΤΕΛΙΚΑ... ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΡΥΦΕΡΟ ΤΡΟΠΟ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ Κ  ΕΧΟΥΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΝ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΠΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΡΙΖΩΝΟΥΝ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ!!


ΕΓΙΝΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΑΛΙ...."ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ"!!!!

ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑΚΙ ΣΑΝ ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ.....ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ.....ΤΡΥΦΕΡΕΣ......ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΕΣ......ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ "ΑΣΤΕΡΑΚΙ" ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΗ ΦΩΤΙΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!!

















ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.....
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΦΩΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥ ΖΩΗ
ΠΟΤΕ ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ Μ ΑΦΗΣΕΙΣ
ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΗ....
ΠΛΑΙ ΜΟΥ ΜΕΙΝΕ ΝΑ Σ ΑΓΑΠΩ!!!

                      ΓΙ ΑΥΤΟ Σ ΑΓΑΠΩ....ΓΙΑΤΙ ΑΠ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΜΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΧΡΥΣΟ.....
                                                 Κ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΞΗ ΟΤΙ Κ ΑΝ ΛΕΣ
                                                     Κ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΘΕΣ
                                                  ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ Τ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΖΩ........


                                                              ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.....

                                ΕΓΩ ΘΕΛΩ....ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ!

                 ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ







6 σχόλια:

Levina Vil είπε...

Ήρθα κοριτσάκι μου και πολύ χάρηκα που είδα το γέλιο στα μάτια σου!
Ολόψυχα να σου ευχηθώ να είσαι τις περισσότερες στιγμές της ζωής σου έτσι ευτυχισμένη, με την καρδιά γεμάτη! ΄
Διάβασα την απάντηση που μου έγραψες, δεν αντιλέγω σε τίποτα, έχεις απόλυτο δίκιο. Στις 2 Φεβ. είχα επέτειο γάμου, κλείσαμε τα 23χρόνια ... όχι και λίγα κοριτσάκι μου και τότε γιορτάσαμε αυτά τα χρόνια που είμαστε μαζί, με τα πάνω και τα κάτω μας, μα πάντα σταθερά στην ίδια πορεία και συνεχίζουμε ... γιατί το έχουμε πει πως θα γεράσουμε μαζί κι αυτό είναι για μένα Βάλια μου η γιορτή της αγάπης. Να είσαι σταθερά δίπλα του, να είναι δίπλα σου κι αν γίνεται και κανένα καυγαδάκι, κανένα λαθάκι δεν πειράζει κοριτσάκι μου, ανθρώπινο είναι κι αυτό.

Να είσαι πάντα καλά και χαρούμενο με τον σύντροφό σου.
Σε φιλώ πολύ
Καλή Κυριακή να έχετε

valia είπε...

Levina Vil

...εννοειται οτι η αγαπη η δικη σας πλεον εχει γερα θεμελια και δεν την κουναει τιποτα!!!ΑΝ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΤΕΤΟΙΑ...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΓΙΑΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΓΑΜΟΙ ΠΙΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...

ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΖΩΗΣ "ΜΑΖΙ" ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ!!ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΟΛΟΨΥΧΑ ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ...

Κ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ....ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΜΠΑΝΕΒΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΤΥΧΩΝ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ...

ΧΕΡΙ - ΧΕΡΙ ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ... ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ Κ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ...ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ...ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΟ Κ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ!!

ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΩ ΛΕΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΕΥΤΥΧΙΑΣ!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

Υ.Γ. ΑΠΑΙΧΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΟΥ!!ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ....

Levina Vil είπε...

Ματάκια μου σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου, να είσαι καλά και να ξέρεις πως η συνταγή δεν είναι δύσκολη για να κρατήσεις αυτό που αγαπάς, φτάνει να το θέλει κι εκείνος.
Σκαμπανεβάσματα θα έρθουν, είναι μέσα στην ζωή, αλλά δεν θα αφήνεις τίποτα να κρατά πάνω από μια μέρα, ποτέ δεν θα βάζεις το πείσμα μέσα σου ακόμα κι αν έχεις αδικηθεί ... θα φτάσει η ώρα της συζήτησης , θα κάνεις τα καφεδάκια σου ακόμα κι αν είσαι θυμωμένη και θα κάτσεις εκεί κοντά, κατά πρόσωπο. Ποτέ μη γυρίσεις την πλάτη σε κανένα πρόβλημα μικρό η μεγάλο. Να δεις πως θα γλυκάνει το βλέμμα και πως τα λόγια θα βγουν αυθόρμητα να λύσουν τα προβλήματα.
Αυτή είναι η δική μου συνταγή ... πάντα εκεί, εγώ κι όχι η πλάτη μου.
Καίγεται η ψυχή σαν της βάζεις πείσματα, όταν την βάζεις για μέρες στο ψυγείο κι άντε μετά να βρεις την άκρη!

Φιλιά Βάλια μου'
να έχετε μια ξεκούραστη Κυριακή :)

valia είπε...

Levina Vil

...Την συνταγη γνωριζουμε καλα κ οι δυο απ τις προηγουμενες προσωπικες μας ατυχιες ο καθενας οτι σιγουρα δεν ειναι δυσκολη...πιανει ομως και αναλογα το ατομο που εχεις απεναντι σου....κ ευτυχως εμεις επειδη "εχουμε καει με το χυλο φυσαμε και το γιαουρτι" που λενε...κ ειμαστε διατεθειμενοι να κανουμε ακριβως οπως μας το λες κ εσυ...εγγυηση εσυ και η συνταγη σου!!!

σαν ωριμοι 40αρηδες ξεκαθαρισαμε απ την αρχη τι μπορει να εμφανιστει στο μελλον της καθημερινοτητας μας και πως θα το αντιμετωπιζουμε....ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ...!!

ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Κ ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΚΟΜΑ...

...ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΣΤΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ με ΠΕΙΣΜΑΤΑ...ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΙΩΣ....Κ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ...ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΕΓΩ Κ ΟΧΙ Η ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ...ΚΑΛΟ!!!!!....ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ....γνωριζουμε οτι ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΤΗ ΣΧΕΣΗ Η ΤΟ ΓΑΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ....!!!

ΑΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΠ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΤΡΩΝ....ΚΑΗΚΑΜΕ.....

ΑΧ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ!!!!

ΦΙΛΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!

Σμαραγδένια Ρούλα είπε...

Να ακολουθήσεις αυτο που λέει η καρδια σου και πολύ σωστα αυτα που σου λεει η φιλη η Λεβινα....και αν θελεις και απο μενα μια γνωμη.... για ενα γαμο μισο αιώνα... θελει πολύ αγαπη....υπομονή...κατανόηση... και να σβήσεις την λεξη (εγώ)...ειναι (εμείς..) στα δύσκολα να βλεπεις και απο την μερια του ... αν ήσουν εσύ...στη θεση του τι θα έκανες;;; εμεις οι γυναικες εχουμε το χαρισμα να ακουμε...αυτο κάνε.... η ζωή ειναι μικρή για να την χαραμίζουμε...τρέχει τοσο γρήγορα..!!!!οι διαφορες λύνονται αρκει να υπαρχει θέληση......παντως ειστε ενα πολύ ομορφο γευζαρι και μοιαζετε... σσυνύθως τα ζευγαρια που μοιαζουν μενουν μεχρι τα βαθια γεραματα τους μαζί......σας το ευχωμαι ολοψυχα.... φιλακια πολλα..

valia είπε...

Σμαραγδένια Ρούλα

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΡΟΥΛΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ Κ ΑΠΟ ΕΔΩ!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ Κ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!

ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΛΩΒΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ...ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ...ΑΓΑΠΗΣ....!
"ΕΜΕΙΣ" - "ΜΑΖΙ"
"ΣΕΒΑΣΜΟΣ"- "ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ"
"ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ"- "ΣΥΖΗΤΗΣΗ" "ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ" "ΘΕΛΗΣΗ"

ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΤΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ!!

ΜΜΜΜ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΦΥΣΙΚΑ....!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΤΡΥΓΥΡΙΖΟΥΝ!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!