Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013


Η παρέλαση της 25ης Μαρτίου στη Σύρο! 

IMG 2198
Με τη λαμπρότητα και παρουσία πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για τον εορτασμό της εθνικής επετείου25ης Μαρτίου, στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων, Σύρο.
Αποκορύφωμα των εκδηλώσεων ήταν η παρέλαση που πραγματοποιήθηκε όπως κάθε χρόνο στην Πλατεία Μιαούλη της Ερμούπολης, το πρωί της Δευτέρας. Στην παρέλαση έλαβαν μέρος το σύνολο των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νησιού, το Λύκειο Ελληνίδων Σύρου, οι Σύλλογοι Κρητών, Βορειοελλαδιτών και Ποντίων, η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού, τα Σώματα Οδηγών και Προσκόπων, ο Ναυτικός Όμιλος Σύρου, Ιστιοπλοϊκά Τμήματα νησιών Αιγαίου και Κρήτης και ο Σύλλογος Tae Kwo Do Σύρου.
Μεταξύ των άλλων, παραβρέθηκαν ο πρωτοπρεσβύτερος της Ιεράς Μητρόπολης Σύρου π. Φλαβιανός Αλμπέσκου, ο Καθολικός Επίσκοπος Σύρου π. Φραγκίσκος Παπαμανώλης, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιάννης Μαχαιρίδης, ο αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Τζώρτζης Μακρυωνίτης, ο δήμαρχος Σύρου Γιάννης Δεκαβάλλας, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, εκπρόσωποι Σωμάτων Ασφαλείας και στρατιωτικών αρχών κ.α.
Αμέσως μετά το τέλος της παρέλασης ακολούθησε χορευτικό δρώμενο με παραδοσιακούς χορούς από το Λύκειο Ελληνίδων Σύρου.
IMG 2141IMG 2151IMG 2159IMG 2162IMG 2165IMG 2168IMG 2170IMG 2172IMG 2179IMG 2181IMG 2186IMG 2190IMG 2193IMG 2200IMG 2206IMG 2209IMG 2213IMG 2219IMG 2222IMG 2226IMG 2234IMG 2239IMG 2241IMG 2243IMG 2255IMG 2257

                                                  ******************************************************************************


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ....!
ΣΤΕΦΑΝΩΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ2013




4 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Μπράβο Βάλια μου πολύ ωραία όλα και του χρόνου με υγεία.Να χαίρεσε τον γιόκα σου.
Φιλιά πολλά!!!!!

syros2js είπε...

Χιχι!!! Από τις τελευταίες του φωτογραφίες ως μαθητής!!!
Σε λίγους μήνες... φοιτητής!!!
Με το καλό!!!
(Σε μια από τις φωτογραφίες, εντόπισα κ' την κολλητή μου... Νηπιαγωγός πλέον!!!)
Φιλάκια, Βάλια μου!!!

valia είπε...

ΡΟΔΑΝΘΗ ΜΟΥ

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!Κ ΕΣΥ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!

valia είπε...

syros2js

σε 6 μηνες ....κοπελια δεν το πιστευω....νομιζω οτι θα παει 3ημερη και θα γυρισει...αλλιως θαμαι με μια βαλιτσα στο χερι εγω....!!!!!

ευχαριστουμε!!!
φιλια πολλαααααααα κ απο ερμουπολη μερια....!!!!!