Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ....ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ!!!!

ΟΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ......
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ!!
 Χρόνια τώρα ακούω από άλλες μαμάδες- κυρίως κ αφήνω τους μπαμπάδες απέξω στη συγκεκριμένη περίοδο-ότι στην περίοδο αυτή τα παιδιά αλλάζουν τρόπο συμπεριφοράς λόγω νευρικότητας, άγχους,κούρασης κτλ.Η ψυχολόγος που μας κάλεσε στο σχολείο μας έδωσε συμβουλές για τους τρόπους που εμείς σαν γονείς- οδηγοί-συμβουλάτορες  των παιδιών μας θα κάνουμε"καλή διαχείριση του άγχους" που αναγκαστικά υπάρχει στους τελειόφοιτους.Δεν μπορούμε να το αποφύγουμε ούτε εμείς ούτε τα παιδιά...απλά θα πρέπει ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ!ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ....ΟΜΩΣ!!

Όπως όλοι γνωρίζουμε και ειδικά με την τωρινή κρίση που μας τυραννάει ότι το να συγκρατούμε τα νεύρα μας είναι δύσκολο...όμως πιστεύω ότι αν ηρεμήσουμε εμείς σαν γονείς πρώτα και δούμε τα πράγματα με τα μάτια των παιδιών μας για λίγο...τουλάχιστον γι αυτή τη σημαντική περίοδο του ενός μήνα...βρίσκουμε τον τρόπο να συμπαρασταθούμε στα παιδιά μας....ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ!!
ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ!

ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΗΡΕΜΙΑ ΗΣΥΧΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΤΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ...

ΕΤΣΙ ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ να βγάλω πάλι στην επιφάνεια το μαγειρικό μου ταλέντο να κάνω την κουζίνα μου πεδίο μάχης για αρκετές μέρες....και να εφοδιάσω τον Τάσο μου με  φαγώσιμα καλούδια λογής-λογής...να του γεμίζω τον οργανισμό του με ενέργεια και τόνωση...ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ!

Δύο μαθήματα θεωριτικής μας έμειναν...αρχαία και λατινικά...στα υπόλοιπα τρία είναι ενθουσιασμένος με τον εαυτό του από τον τρόπο που έγραψε και έτσι παίρνει δύναμη και για τα υπόλοιπα δύο συν το ειδικό μάθημα των αγγλικών που διάλεξε  κ πρέπει να δώσει στις 15 Ιουνίου.
Ήδη βλέπει τον εαυτό του φοιτητή και μάλιστα στη Θεσσαλονίκη  που υπάρχει σχολή δημοσιογραφίας(αθλητική δημοσιογραφία συγκεκριμένα).Δείχνει να έχει αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στον εαυτό του και αυτό πιστεύω είναι μεγάλο προσόν όταν το έχουμε όλοι μας!!
Το ίδιο μου είπαν και οι καθηγητές στο φροντιστήριο που περνάει τις περισσότερες ώρες τις τελευταίες μέρες....κ  σ αυτούς  οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις προσπάθειες και τον κόπο  που κάνουν για το μέλλον των  παιδιών  μας...ώρες ατέλειωτες στα φροντιστήρια!Σήμερα μάλιστα μου είπε ότι θέλει το καλοκαίρι να γράψει ένα δοκίμιο και με ρώτησε πώς και πού θα το βιβλιοδέσουμε να το κάνει βιβλίο... κοίτα που το παιδί μου θα μου προκύψει και λόγιος...ξαφνικά!

 Όμως ως ενήλικος και ώριμος άνθρωπος από τις εμπειρίες της ζωής υπάρχει στην άκρη του μυαλού μου και ένα μικρό ποσοστό αποτυχίας...κ αυτό στο πρόγραμμα είναι και δεν θέλω με τίποτα να  μας φρενάρει καθόλου στην πορεία της ζωής του... όπως τους έγραψε και στην επιστολή που τους έστειλε
                                               ****************************
+ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΣ Β'
Προς τις μαθήτριες και μαθητές της Σύρου που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ερμούπολη 23 Μαϊου 2013
Αγαπητό μου παιδί ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Τούτες τις μέρες, κατά τοις οποίες οι κόποι μιας μακροχρόνιας προσπάθειάς σου δοκιμάζονται μέσω της διαδικασίας των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η σκέψη οι ευχές και οι προσευχές μου βρίσκονται κοντά σου.
Συμμερίζομαι την αγωνία σου αφουγκράζομαι το καρδιοχτύπι σου.Θέλω όμως και να σου πω ότι η έκβαση αυτής της προσπάθειας ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ  ΟΥΤΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΙ   την κατεύθυνση της ζωής σου.Η εισαγωγή σε κάποια σχολή είναι μεν μια προϋπόθεση για την επαγγελματική επιτυχία, αλλά αυτό δεν είναι ούτε δεσμευτικό ούτε απόλυτο...
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΟΤΕ!!

ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ,ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ "ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ", ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ, ΘΑ ΝΙΚΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ!!

Σου εύχομαι ολόψυχα <<ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ>> και σε διαβεβαιώνω ότι στη ζωή, που τώρα ανοίγεται μπροστά σου, θα βρίσκομαι πάντοτε δίπλα σου,συμπαραστάτης και βοηθός σου, καμαρώνοντας μαζί με τους γονείς και τους δασκάλους σου, για την πρόοδό σου και συγχαίροντας για τις επιτυχίες σου!!

Με πατρική αγάπη και ευχές
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΣ Β΄
                             
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΥΡΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΠΡΕΛΟΚ ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ!
                     
                                                 ****************************
ΕΕΕ! φυσικό είναι να υπάρχει αίσθημα συγκίνησης κ με όλα αυτά εγώ να πετάω απ τη χαρά μου...
και για να τη μοιραστείτε μαζί μου σας κερνάω από τις λιχουδιές μου!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!









2 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλή επιτυχία να έχει ο γιόκας σου!
Καλό κουράγιο σε όλους, παιδιά και γονείς!

valia είπε...

ΕΛΕΝΑ
ΓΕΙΑ ΣΟΥ!
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ Κ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΜΟΥ...ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ...ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΣΑΣ!!

ΔΕΝ ΧΑΝΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΓΕΜΙΖΕΙ!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
...ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΓΕΜΙΣΗ ΠΙΤΣΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΑΡΠΑΣΤΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ...4 ΔΟΣΕΙΣ ΕΚΑΝΑ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕ Η ΜΙΑ ΕΡΧΟΤΑΝ Η ΑΛΛΗ...ΓΕΡΟΣ ΑΣΣΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ...!!!!

ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΜΑΤΑ!!!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!