Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

EΝΗΛΙΚΙΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ!!!

Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ...ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΤΟΥΡΤΑ ΜΕ ΠΑΓΩΤΟ ΠΑΡΦΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!

                                             ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ ΣΤΑ 18 ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!!!
      ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ!!







                                         ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΓΚΟΦΡΕΤΟΓΛΥΚΑΚΙΑ ΨΥΓΕΙΟΥ

 ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΧΡΟΝΩΝ.......
.











 ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ......ΑΓΩΝΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΦΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΜΕΛΛΟΝ!!ΟΠΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!

ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΦΕΤΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ!!!!!



10 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλησπέρα...Να το χαίρεσε το παιδί σου , όπως επιθυμείς να το δεις..Υγεία,ευτυχία,χαρά...Καλή επιτυχία στις σπουδές του...αν θυμούμαι καλά αθλητική δημοσιογραφία;; (μας είπες παλιότερα) Αγαπώ σοκολατένια και σοκολάτα , ευχαριστούμε για το κεραστικό :) Με συγκίνησαν οι αναμνήσεις χρόνων...

Φένια είπε...

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ! ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ!!!!!!

syros2js είπε...

Δεν θα γράψω πολλά:
Υγεία και ένα μέλλον όπως ακριβώς το έχει ονειρευθεί!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά, Βάλια μου!!!

Levina Vil είπε...

Να το χαίρεσαι κορίτσι μου το καμάρι σου να το δεις όπως επιθυμεί εκείνο και ολόψυχες οι ευχές μου για καλή σταδιοδρομία :-)
Xρόνια του Πολλά !

Σμαραγδένια Ρούλα είπε...

Να τα εκατοστίσει το καμάρι σου...και να έρθουν στην ζωή του όλα όπως τα ονειρευστε.. καλή σταδιορδομία σε ότι επιλεξει να κανει.. και εσείς να είστε γεροι να τον καμαρώνετε....
τα ίδια αποτελέσματα περιμένουμε και εμεις από εγγονή.. ομως...να είναι γερα.. όλα τα παιδιά του κόσμου...φιλακια πολλα...

valia είπε...


ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΕΣΥ!!ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΑΣΤΕΙΣ!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΤΑ ΓΕΥΟΣΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ!!!

ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ....ΚΑΙ ΣΕ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΣ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗ!!

ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ....ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΑ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ....ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....Η ΣΧΟΛΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΙΚΕ Η ΣΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ Η ΣΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ....ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ....Κ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΤΑΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ....ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.....ΑΠΛΑ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΡΑ ΜΑΣ!!!

valia είπε...

ΦΕΝΙΑ

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ!!!!!!

valia είπε...

Syros2js

σευχαριστω γιαννα μου!!!

κ οι δυο ευχεσ σου ειναι πολυτιμεσ!!!!

φιλια πολλααααα και κανε και βουτιες και για μας!!!

valia είπε...

Levina Vil

γεια σου!!σ ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου!νασαι καλα!

να περνας καλα κα να χαμογελας!!φιλια καλο βραδυ!!!

valia είπε...

Σμαραγδενια Ρουλα

γεια σου!!σ ευχαριστω παρα πολυ!
το μονο σιγουρο ειναι οτι αρχισα απο τωρα να οπλιζομαι με υπομονη....για τη φοιτητικη ζωη με οτι αυτο συνεπαγεται.....

κ απ μενα τις ευχες μου για οτι καλυτερο θελει η εγγονη σου!!...κ που ξερεις....ισως συναντηθουν με το γιο μου σε καμια σχολη!!!

νασαι καλα και να χαμογελας!!φιλια καλο βραδυ!!!!