Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

ΜΕΡΕΣ ΧΑΡΑΣ! ΜΕΡΕΣ ΓΙΟΡΤΗΣ! ΜΕΡΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ Κ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΓΑΠΗ!!!!




ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!ΓΕΜΑΤΕΣ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΥΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΗΔΗ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ....
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΔΗΓΟ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ!!!

ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ!!




ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ ΓΛΥΚΕΣ Κ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ!!











4 σχόλια:

Levina Vil είπε...

Χρόνια Πολλά κορίτσι μου σε σένα και την οικογένειά σου... να περάσετε όμορφα και ευτυχισμένα Χριστούγεννα σας εύχομαι και του χρόνου όλα να είναι ακόμα καλύτερα :-)

Τα φιλιά μου
και τις θερμότερες ευχές μου....

syros2js είπε...

Είχες-δεν είχες, μας γλύκανες πάλι!
Χρόνια πολλά, γλυκιά μου!!!
Υγεία και πολύχρωμα όνειρα!!!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

valia είπε...

levina Vil

ΚΑΛΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΓΛΥΚΙΑ ΥΓΙΕΣΤΑΤΗ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗ ΖΩΗ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ!!!!

valia είπε...

syros2js

ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΓΛΥΚΑΙΝΩ....

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ Κ ΕΣΕΙΣ!!!ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕΣ ΜΕΣΑ...ΑΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ ΒΑΛΑΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ!!!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!!!!!