Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΛΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΓΛΥΚΙΑ ΥΓΙΕΣΤΑΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ!!!


















2 περιστέρια να ΄ρθούνε να φέρουνε ευχές
0 λοι σας να γιορτάσετε με γέλια και χαρές.
1 όμορφο ξεκίνημα να έχει η χρονιά
4 χιλιάδες όνειρα να βγούν αληθινά.

Πηγή: http://www.poly-gelio.gr/%CE%B5%CF%85%CF%87%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CF%82/



2 σχόλια:

syros2js είπε...

Καλή χρονιά, κορίτσι μου!!!
Να έχετε την υγεία σας και το χαμόγελο που βλέπουμε στις φωτογραφίες, να σας συντροφεύει σε όλη τη διάρκεια του χρόνου!!!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

magda είπε...

Valia μου
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Καμάρωσα την υπέροχη οικογένεια σου, στην οποίαν εύχομαι ολόψυχα μια ευλογημένη χρονιά, με υγεία και αγάπη!
Είθε τα όνειρα σας να πραγματοποιηθούν!