Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ....

Αυτή τη φράση τη διάβαζα σε μια επιγραφή καθημερινά.Ήταν ένα όμορφο οπτικό μήνυμα το οποίο στάθηκε αφορμή για μια συζήτηση σε βάθος με το γιο μου για τα λάθη της ζωής!!
Γιατί,αλήθεια,υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει κάνει λάθη;
Θυμάμαι πόσο δύσκολο του ήταν να καταλάβει πόσο μεγάλη σημασία έχει να κάνει λάθη κ να μαθαίνει απ αυτά!Γιατί πίστευε πως δεν πρέπει να κάνουμε λάθη, καλώς το πίστευε αλλά του εξηγούσα ότι  κ αυτά όταν εμφανίζονται καμιά φορά έχουν το λόγο τους....
Μπορεί πολλές φορές να νιώθουμε ενοχές, τύψεις ή και αδύναμοι μετά από ένα λάθος μας, αλλά ΑΥΤΟ
είναι που ΘΑ  μας κάνει καλύτερους και θα μας βοηθήσει να είμαστε πιο προσεκτικοί και να προχωρήσουμε στη ζωή...!!!
ΟΛΟΙ έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε λάθη τα οποία στη συνέχεια πρέπει να τα ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ
για να μπορέσουμε να γίνουμε ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ άνθρωποι!!!
...Αν δεν πέσεις πως θα μάθεις να σηκώνεσαι,λένε....
...Κ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΤΗ ΖΗΤΑΣ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ...
         
            ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ...ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ  ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: