Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΓΥΑΛΙΝΟ ΒΑΖΟ...!!





                                                    Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α  ΚΑΙ  ΝΑ  ΕΧΟΥΜΕ

                           ΜΙΑ    Ε Β Δ Ο Μ Α Δ Α    Γ Ε Μ Α Τ Η     Π Ρ Ο Τ  Ε  Ρ Α Ι  Ο Τ Η Τ Ε Σ!!!!!




            ***αφιερωμένο στη  ΒΑΣΩ  Α. επειδή της αρέσει το καλωσόρισμά μου  κάθε Εβδομάδα!!

14 σχόλια:

me logia apla είπε...

Καλή σου μέρα!!!

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

συμφωνώ Άγγελε ... από εχθές ξεκίνησα!
μια χαρούμενη καλημέρα

Eleni είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!!!!!

valia είπε...

me logia apla

Kαλημέρα και καλώς ήρθες στις δικές μου ταξιδιάρικες σκέψεις!!ελπίζω να μοιράζεσαι μαζί μας κ τις δικές σου!

Πέρασα κ από σένα κ συγκινήθηκα πρωί πρωί...

Καλή εβδομάδα να έχεις!!

valia είπε...

Βάσω Α.

Καλή σου μέρα!!

...Κάποια στιγμή έρχεται η ώρα να γίνει η αρχή για να ξεκινήσουμε να δίνουμε την πρέπουσα σημασία στις προτεραιότητές μας!!!

Να έχεις μια ενδιαφέρουσα εβδομάδα!!!

valia είπε...

ΕΛΕΝΗ

Την καλημέρα μου σου χαρίζω
μαζί με τις ευχές μου για μια ευχάριστη εβδομάδα!!
Φιλιά!!!

Λαμπρινή είπε...

Εγώ είδα γυάλινο βάζο και ήρθα...αλλά το βιντεάκι ήταν υπέροχο!!!!Πολύ σοφό αλλά στο τέλος πολύ γέλιο!!!!!
Καλή εβδομάδα!

Levina είπε...

Καλημέρα αγγελέ μου
το έχω ξαναδιαβάσει αυτό με το βάζο και με είχε εντυπωσιάσει, πόσο απλά είναι όλα και πόσο δύσκολα τα κανουμε!!

Τα φιλιά μου
σου εύχομαι Καλή Εβδομάδα :))

valia είπε...

ΛΑΜΠΡΙΝΗ

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ!!

ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΦΤΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ...ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΗ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ....

ΦΙΛΙΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

valia είπε...

LEVINA

Καλημέρα και σε σένα κοριτσάκι μου!

Ναι δυστυχώς έχουμε την τάση να κάνουμε δύσκολη τη ζωή μας...από μόνοι μας!!!

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ...ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ!! όπως μου έχει μάθει κ ένας καλός μου φίλος!!!

Φιλιά μια όμορφη εβδομάδα να περάσεις!!!

Ανώνυμος είπε...

περιμένουμε τον ήλιο!
άρα όμορφη θα είναι!

valia είπε...

Dark13Sun

Ax ΝΑΙ!! κ εγώ περιμένω να βγει και να μείνει όμως.....γιατί όλο συννεφιά βλέπω τελευταία...για να νιώσω κομματάκι όμορφα!!!

Καλό βράδυ να έχεις ήλιε και μια
ηλιόλουστη εβδομάδα σου εύχομαι...τουλάχιστον στην ψυχή σου!!!

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Μια όμορφη εβδομάδα να έχεις αγγελάκι!

valia είπε...

Ιππότη Σ ευχαριστώ κ εσύ μια ευχάριστη Εβδομάδα να περάσεις!!