Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Σάββατο 7 Απριλίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!

Χρησιμοποιώ για άλλη μια φορά το διαδικτυακό μου σπίτι, σαν βήμα για ανακοίνωση. τη βρήκα στο fb και τη γνωστοποιώ και από δω. Έχει τόσες πολλές και όμορφες ψυχές εδώ μέσα, ποιος ξέρει, ίσως κάτι γίνει. Η ισχύς εν τη ενώσει!!!

Xrysa Balabani

ΘΕΛΩ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΣΑΣ....................
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ...
ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΣΗΤΕΙΑ.. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜEΣΑ ΜΟΣΧΕΥΜΑ ΜΥΕΛΟΥ ΤΟΝ ΟΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΠΑΓΝΗ... ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΟΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΤΕΙΑΚΑΚΗ..... ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.. ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2810-392815-ΔΩΜΑΤΙΟ 23.. ΚΑΙ ΤΟ 6978772695 ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΡΡΑΚΗΣ..... ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ......
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

Να έχετε μια όμορφη μέρα!!!

6 σχόλια:

anna είπε...

Με την άδειά σου να το αναρτήσω στο blog μου;Δεν ξέρω αν βοηθάω μ'αυτόν τον τρόπο.Σε χαιρετώ.

valia είπε...

anna

KΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ!

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!

ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΙΟΛΑΣ...Κ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑ...ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΡΟΠΟ!

...Κ ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ Κ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ!!

ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΌΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

ΦΙΛΙΑ!

anna είπε...

Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και για τον χρόνο που αφιέρωσες για να δεις τις αναρτήσεις μου.Δεν ήταν επιτυχής η προσπάθεια,να πάρω το κείμενο από σένα,γι'αυτό θα το αντιγράψω.Φιλιά.

valia είπε...

anna

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ...!!!

ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Κ ΕΤΣΙ ΚΑΛΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ,ΤΟ ΔΙΑΔΑΣΑ.

ΦΙΛΙΑ ΣΥΡΙΑΝΑ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Ευαγγελία μου πολύ χαίρομαι που συναντηθήκαμε, ειλικρινά το λέω. Είσαι πολύ όμορφος άνθρωπος. Χαίρομαι που έκανες αυτή την ανάρτηση. Μακάρι να βρεθεί ο δότης για το παιδάκι αυτό.
Τα φιλιά μου!

valia είπε...

Ροδούλα

καλημέρα!

Πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος με συνείδηση θα το έκανε...είναι το πιο μηδαμινό που μπορούμε να κάνουμε γι αυτό το παιδάκι!!!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!!
ΑΣ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ!!!

ΦΙΛΙΑ ΝΑ ΠΕΡΆΣΕΙΣ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!