Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΖΩΗΣ!!

                             
                                                                       ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!


                              ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ
                                     
                                           ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΖΩΗΣ  ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ 


                                    "ΚΑΤΙ" ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ,


                                ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ!!


                                  ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ  Κ ΧΑΛΑΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!

2 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα καλή μου γειτόνισσα πολύ όμορφη η ανάρτησή σου όντως σε χαλαρώνει,να είσαι καλά καλή κυριακή φιλιά!!!!!

valia είπε...

Ροδανθη

ΓΕΙΑ ΣΟΥ Κ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!ΣΑΝ ΕΟΡΤΑΖΟΥΣΑ Σ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑ ΠΡΩΤΗ...

....ΝΑΙ Κ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΧΑΛΑΡΩΣΕ!!ΕΨΑΞΑ ΕΜΑΘΑ Κ
ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΩ ΜΕ ΟΤΙ Μ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ Η ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!!