Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Η "ΑΛΛΗ" ΟΨΗ ΤΗΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ


Το πιο δύσκολο κατόρθωμα στις σχέσεις των ανθρώπων είναι η ειλικρίνεια.Η τόσο επιθυμητή από την παιδική μας ηλικία ειλικρίνεια,αποδεικνύεται στην  απόλυτη εκδοχή της μάλλον άπιαστη.

Στην  αρχή κάθε προσωπικής σχέσεις που ξεκινάμε, ακόμα και η σχέση μας με τα παιδιά μας ή με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας,αλλά κ με τους φίλους που έχουμε επιλέξει να μοιραζόμαστε στιγμές απ τη ζωή μας,θεωρούμε αυτονόητο ότι πρέπει να είμαστε μεταξύ μας "ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ"!!

Αλλά όπως η αλήθεια έχει διαφορετικές οπτικές,έτσι και η ειλικρίνεια φιλτράρεται συνειδητά ή υποσυνείδητα, ανάλογα με το γεγονός,τη στιγμή, τις συνθήκες,την προσωπικότητά μας και  το κυριότερο το πρόσωπο στο οποίο απευθυνόμαστε.Αυτονόητο λοιπόν ότι δεν υπάρχει ούτε απόλυτη αλήθεια, ούτε απόλυτη ειλικρίνεια.

Η ελευθερία και η αλήθεια της ψυχής μας είναι  απαραίτητο συστατικό για ισορροπημένες και υγιείς σχέσεις σε όλα τα επίπεδα.Ο τρόπος όμως που θα βρούμε και ο χρόνος για να εκφραστούμε με ειλικρίνεια, θα εξαρτηθεί από την ωριμότητα τη δική μας αλλά κ του συνομιλητή μας, επίσης και από τη σχέση που έχουμε χτίσει ως τώρα, προκειμένου  αυτό να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη συνέχεια.Άλλες φορές μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος για να προετοιμαστούμε κατάλληλα.Να νιώσουμε έτοιμοι ψυχολογικά και ελεύθερα να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας κ τις σκέψεις μας, δίχως φόβο.

Σε ειδικές συνθήκες το ειλικρινές ενδιαφέρον μας για κάποιον,μπορεί να οδηγήσει σε λιγότερο ειλικρινείς αναφορές, ειδικά αν το άλλο άτομο δεν είναι έτοιμο για τέτοιου είδους προσεγγίσεις.Όλοι κάποια στιγμή στην προσπάθειά μας να προστατέψουμε κάποιον δεν είμαστε ειλικρινείς, αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ανήθικοι.Είμαστε άνθρωποι.Γι αυτό ας απομυθοποιήσουμε την απόλυτη ειλικρίνεια και αλήθεια, γιατί δεν υπάρχει.Δεν μπορούμε να τη δώσουμε και δεν αντέχουμε να την εισπράξουμε. Φανταστείτε μια κοινωνία όπου όλοι οι άνθρωποι θα ήταν απόλυτα ειλικρινείς με όλους και με όλα!!Το αποτέλεσμα θα ήταν μάλλον εκρηκτικό!!

6 σχόλια:

Levina είπε...

Tίποτα δεν είναι απόλυτο κι όλα ρευστά στην ζωή μας! Ας είμαστε τόσο ειλικρινείς όσο μπορούμε για να μη χανόμαστε στους λαβύρινθους του ψέματος! Μπορεί να μην υπάρχει απόλυτη ειλικρίνεια, τις περισσότερες φορές για να μη πληγωθεί εκείνος που θα πρέπει να μάθει αλήθειες αλλά τουλάχιστον ας μη το πηγαίνουμε και στο άλλο άκρο, να λέμε τέρατα για να συνεχίσουμε για σχέση είτε ερωτική, είτε φιλική που βασίζεται σε πήλινα πόδια.

Καλημέρα και φιλιά :)

valia είπε...

Levina Vil
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ LEVINA!!

ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΩ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΤΑΘΗΚΕ ΕΝΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕ...

Κ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ"...
ΑΠ Τ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ "ΠΛΗΓΩΘΕΙ" ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ...ΤΟ ΨΕΜΑ!!!!

ΤΟΤΕ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ...ΠΑΕΙ ΜΑΚΡΙΝΟΟΟΟΟ ΠΕΡΙΠΑΤΟ(!)

...Κ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΠ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ(!)ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ Κ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΛΗΓΩΘΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ...ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ....

ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ...ΓΙΝΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑ(!!!) ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΦΥΣΙΚΑ...!!!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!

Levina είπε...

Στην δική μου περίπτωση έπαιζε η φιλία, η χημεία που μπορεί να δέσει δυο γυναίκες και να τις κάνει να αισθάνονται αδελφές. Όμως στην αδελφή σου δεν λες ψέματα γιατί κάποιος σου είπε έτσι να πεις και δεν το κάνεις μάλιστα και δεύτερη φορά σε χειρότερη περίπτωση από την πρώτη υποτιμώντας όχι μόνο την νοημοσύνη μου αλλά και την φιλία και αγάπη μου. Την πρώτη φορά το προσπέρασα, δεν είμαι τέλεια, δεν περιμένω την τελειότητα, προσπέρασα ακόμα και ότι αρνήθηκε την φιλία μας για να υπερασπιστεί τον εαυτό της, το επόμενο όμως ψέμα που ήρθε σαν χαστούκι δεν το συγχώρεσα. Φορτώνοντας με ψέματα και την φίλη και την σχέση σου τότε τίποτα δεν προχωρά. Εθελοτυφλείς νομίζοντας πως τα κατάφερες και μένεις άναυδη όταν καταλάβεις πως τελικά έμεινες μόνη και αναρωτιέσαι ανοήτως το γιατί ή το ρίχνεις στην μαύρη σου μοίρα.
Γι αυτό θα πω εδώ καλή μου Valia, πως όλα χρειάζονται μέτρο, όταν το χάνεις τότε έχεις χάσει το παιχνίδι της ζωής !
Στα είπα κι εγώ αυτά που με βασανίζουν και με πληγώνουν ακόμα.

valia είπε...

ΑΧ ΒΡΕ LEVINAKI...

Π Ο Σ Ο ΣΕ Ν Ι Ω Θ Ω!!!

ΘΑ ΕΙΔΕΣ Κ ΕΣΥ ΤΟΤΕ ΠΟΣΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ...Κ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ "ΦΙΛΕΣ"
Κ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ...

Κ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΕΝΙΩΣΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΤΙΓΜΗ...ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΘΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΕ Η ΘΑ ΕΣΩΖΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...ΕΚΕΙΝΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΑΣΕ Κ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ....

ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ Κ ΤΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ...ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΑΣ...(!)

ΦΙΛΙΑ ΞΑΝΑ ΠΟΛΑΑΑΑ!!!ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ Κ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

Βάλλια μου θα διαφωνήσω.
Αν κάποιος δεν είναι ειλικρινής το κάνει για να "βολέψει" τον εαυτό του, να μην ζοριστεί και έρθει αντιμέτωπος με δικές του αστοχίες ... όχι γιατί σκέφτεται τον άλλο και όποιος το λέει μόνο υποκριτής είναι.
Το ψέμα ποτέ δεν βοήθησε κανέναν παρά μόνο τον ψεύτη.

valia είπε...

ΒΑΣΩ ΜΟΥ

Σ ΕΧΑΣΑ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!

...ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΑΥΤΗ Η ΕΚΔΟΧΗ Κ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ "ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ"....ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ "ΑΔΥΝΑΜΟΙ"!!!...ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΟ "ΒΟΛΕΜΑ" ΤΟΥΣ....ΛΕΣ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!