Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013


Αληθινή αγάπη είναι..




Αγάπη, τι δύσκολο πράγμα! Υπάρχει αγάπη αλλά αληθινή αγάπη , πολύ δύσκολα στις μέρες μας! Η αληθινή αγάπη σημαίνει πολλά και είναι πολλά παραπάνω από όσα αναφέρονται παρακάτω..


**Αληθινή αγάπη είναι να προχωρώ μπροστά στη ζωή 

έχοντας εσένα δίπλα μου και όχι μπροστά μου ή πίσω 
μου.


**Αληθινή αγάπη είναι να θέλω πραγματικά να είμαι μαζί σου κι εσύ μαζί μου.


**Αληθινή αγάπη είναι να είμαι μαζί σου όταν γελάς και όταν κλαίς.


**Αληθινή αγάπη είναι να μοιράζομαι τις χαρές της ζωής και να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες της μαζί σου.


**Αληθινή αγάπη είναι να είμαι παρών σε κάθε στιγμή και να υποστηρίζω κάθε κίνησή σου.


**Αληθινή αγάπη είναι να λέμε ειλικρινά τις σκέψεις μας ο ένας στον άλλο.



**Αληθινή αγάπη είναι οπουδήποτε κι αν είμαστε στον κόσμο, οτιδήποτε κι αν μας συμβεί, να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο.


**Αληθινή αγάπη είναι η ήττα του «εγώ» και η επικράτηση του «εμείς».


**Αληθινή αγάπη είναι αυτή που ποτέ δεν μπορείς να την μετρήσεις.


**Αληθινή αγάπη είναι να σε καταλαβαίνω όταν είσαι στενοχωρημένος.


**Αληθινή αγάπη είναι να απολαμβάνω τον ελεύθερο χρόνο μαζί σου.


**Αληθινή αγάπη είναι να σ’ έχω ΠΑΝΤΑ στη καρδιά μου.



**Αληθινή αγάπη είναι να προσπαθώ πάντα να σε κάνω περήφανο με τη συμπεριφορά μου.


**Αληθινή αγάπη είναι να είμαι πάντα καλός μαζί σου.


**Αληθινή αγάπη είναι να σου κρατώ το χέρι με στοργή και σεβασμό όταν είσαι άρρωστος.


**Αληθινή αγάπη είναι να σε προστατεύω και να σε προσέχω σαν τα μάτια μου.


**Αληθινή αγάπη είναι με ή χωρίς χρήματα να είμαι πάντα μαζί σου.


**Αληθινή αγάπη για μένα είναι να σου δώσω ακόμα και την τελευταία μου αναπνοή εδώ στη γη για να σε κάνω ευτυχισμένο.





ΠΗΓΗ: http://pswnio.gr


***********************                          ****************************
ΑΓΑΠΗΣ   ΣΤΟΙΧΑΚΙΑ.....





**« Η αγάπη είναι μία προσωρινή τρέλα. Εκρήγνυται 

όπως το ηφαίστειο και μετά καταλαγιάζει. Και όταν καταλαγιάσει πρέπει να πάρεις μία απόφαση. Πρέπει να 
σκεφτείς αν οι ρίζες σας έχουν γίνει τόσο δεμένες που είναι ασύλληπτο πως κάποτε ζούσατε χώρια. Γιατί αυτό είναι αγάπη. Η αγάπη δεν είναι παγερή, δεν είναι ο ενθουσιασμός, δεν είναι οι υποσχέσεις για αιώνιο πάθος. Είναι απλά η «αγάπη» που κάθε ένας από εμάς μπορούμε να πείσουμε τον εαυτό μας ότι την έχουμε.
Η αγάπη από μόνης της είναι αυτό που μένει όταν ο έρωτας έχει περάσει, και αυτό είναι μία τέχνη και ένα τυχαίο γεγονός. Η μητέρα σου και εγώ το είχαμε, είχαμε ρίζες που μεγάλωναν από κάτω μας, και όταν όλα τα φύλλα έπεσαν από τα κλαδιά μας, ανακαλύψαμε ότι ήμασταν ένα δέντρο και όχι δύο.»

"Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι"



**«Αγάπη σημαίνει να αφήνεσαι στον άλλον χωρίς εγγυήσεις, και να δίνεις στον άλλον την ελπίδα ότι θα δώσεις σε αυτόν που αγαπάς την αγάπη. Η αγάπη είναι μία πράξη πίστης, και όποιος δεν μπορεί να πιστέψει, δεν μπορεί και να αγαπήσει.»

Erich Fromm 


**«Γνωρίζεις την αγάπη όχι με το να βρεις το τέλειο πρόσωπο, αλλά με το να δεις ένα πρόσωπο με ατέλειες ως τέλειο»

Sam Keen 


**«Το πιο ισχυρό σύμπτωμα της αγάπης είναι η φροντίδα που κάποιες φορές γίνεται ανυπόφορη»

Victor Hugo 


**«Για κάθε ομορφιά υπάρχει ένα μάτι για να την αντικρύσει. Για κάθε αλήθεια υπάρχει ένα αυτί να την ακούσει. Για κάθε αγάπη υπάρχει μία καρδιά για να την φιλοξενήσει»


Ivan Panin                                                                                                                   


**«Η αγάπη υπομένει, η αγάπη νοσταλγεί. Δεν φθονεί, ούτε και κραυγάζει, δεν μεγαλοπιάνεται. Δεν είναι αδιάκριτη ούτε και βαδίζει μόνη της. Δεν θυμώνει και δεν θυμάται λάθη. Η αγάπη δεν λάμπει μες την αλήθεια. Πάντα προστατεύει, πάντα εμπιστεύεται, πάντα ελπίζει, πάντα επιμένει, πάντα υπομένει.»

S . Williams


**Η μοναδική επιθυμία της αγάπης είναι η ολοκλήρωση. 
Αλλά αν εσύ θέλεις να έχεις επιθυμίες μέσα στην αγάπη,
άσε αυτές οι επιθυμίες να είναι:
- Να νιώθεις τον πόνο της τρυφερότητας.
- Να πληγώνεσαι για να υπερασπιστείς την αγάπη σου,
- και να χαίρεσαι όταν ματώνεις.
- Να ξυπνάς χαράματα με μία καρδιά όλο φτερά
- και να ευχαριστείς το Θεό που σου χαρίζει μία ακόμα ημέρα αγάπης.
- Να αφήνεσαι έρμαιο στην έκσταση της αγάπης
- και να γυρίζεις στο σπίτι με ευγνωμοσύνη,
- και μετά να κοιμάσαι με μία προσευχή
- και ένα τραγούδι ευτυχίας στα χείλη σου,
- για τον έρωτα που φωλιάζει στην καρδιά σου. 

Henry Gameson

Δεν υπάρχουν σχόλια: