Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ...ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!

   ΟΠΩΣ  ΔΥΣΤΥΧΩΣ  ΜΑΣ  ΕΚΑΝΑΝ , ΤΑ  ΧΕΡΙΑ  ΜΑΣ  ΕΙΝΑΙ  ΔΕΜΕΝΑ.....
Κ   ΝΑ   ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΜΑΣΤΕ   ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ   ΜΑΣ    ΧΑΛΑΜΕ....


ΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ

ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ....

 ΜΙΑ  ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ΣΤΟΝ  ΔΙΠΛΑΝΟ  ΜΑΣ  ΠΟΥ  ΠΕΡΝΑΕΙ  ΤΟ  ΙΔΙΟ  ΔΥΣΚΟΛΑ

ΕΝΑ  ΧΑΜΟΓΕΛΟ....ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ!!! 

ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ  ΕΙΝΑΙ  ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟ  ΛΟΙΠΟΝ!!!!

....ΚΑΙ  ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!

   ΚΑΛΟ   ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!

21 σχόλια:

Eleni είπε...

Καλημέρα άγγελέ μου!!!Υπέροχο μήνυμα, εξάλλου το χαμόγελο δε κοστίζει...χαρίζει...!!!!!

Summertime Blues είπε...

καλημέρα, φιλί!

valia είπε...

Καλημέρα Ελενάκι

με τις ωραίες συνταγούλες σου!!!!αχ ανυπομονώ να φτιάξω αύριο και να δοκιμάσω το μπισκοτο μπανανοκεικ σου....!!!!!
...εγώ λέω να του ρίξω και λίγο γλάσο σοκολάτας!!!άλλη αίσθηση....

Φυσικά δεν κοστίζει γι αυτό είναι το μόνο που μπορούμε τέτοια εποχή να χαρίζουμε τόσο εύκολα όχι μόνο στους δικούς μας ανθρώπους...αλλά κ σε όποιονδήποτε!!!

Χαρίζει υγεία το χαμογέλο και ευαιξία στον οργανισμό μας το λένε κ οι γιατροί κοριτσάκι μου!!
Κ πρέπει να προσέχουμε την υγεία μας!!

Φιλιά καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις!!!

valia είπε...

Summertime Blues

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΦΙΛΙ ΔΙΠΛΟ Κ ΑΠΟ ΕΔΩ!

ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ ΕΓΙΝΕ!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕ...ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΤΥΛ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΣ!!

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΓΕΜΑΤΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Αγγελε μου....ενα μεγαλο χαμογελο και μια ευχη να περασεις ομορφα τουτο το σ/κ!

Σε φιλω,καλημερα!:):)

valia είπε...

Melodia

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΕΛΩΔΙΑ!!

ΤΙ ΩΡΑΙΑ να έχω στα ταξίδια μου τέτοιους συνταξιδιώτες...μόνο τα ονόματα σας να προφέρω γεμίζω ήχους...γεύσεις...ήλιο...φύση...
στιγμές....γενικά ΤΑΞΙΔΕΥΩ!!!

ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΑ ΚΡΑΤΑΩ...ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΑ ΣΤΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΛΟΙΠΟΝ Κ ΕΣΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ!!

ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ Κ ΕΣΥ!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Λιακάδα ☼ είπε...

Υπέροχη ανάρτηση! Τα λέει όλα!
Καλά να περνάς κοριτσάκι!
Φιλάκια και καλό Σ/κ!

valia είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΙΑΚΑΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!

ΕΕΕ.. ΑΦΟΥ ΛΕΦΤΑ "ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑ"...ΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΝΕΞΟΔΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΑΝΩΔΥΝΑ....

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΥΡΙΑΝΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ Κ ΕΣΥ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ!!!

Ιωάννα είπε...

Καλημέρα όμορφη ανάρτηση !!!
Ας μάθουμε να αισιοδοξούμε και στις δύσκολες στιγμές της ζωής μας, να χαμογελάμε και να βλέπουμε την ευκαιρία σε κάθε κίνδυνο και όχι τον κίνδυνο σε κάθε ευκαιρία.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

valia είπε...

Ιωάννα

Καλώς ήρθες στις δικές μου σκέψεις!!

Πολλές καταστάσεις μας επηρεάζουν αρνητικά τελευταία και πρέπει να βρίσκουμε τρόπους άντλησης για κουράγιο για να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε και στα παιδιά μας όπως πρέπει...
διάβασα και τη δική σου ανάρτηση...

όμορφο αυτό που έγραψες κ έχεις δίκιο...να βλέπουμε την ευκαιρία σε κάθε κίνδυνο για να γίνουμε πιο αποδοτικοί,εφευρετικοί και καλύτεροι...

δεν βγάζουμε τίποτα με το να γκρινιάζουμε για την κρίση και για τις συνέπειές της που τις ζούμε καθημερινά όλοι....απλά προσαρμοζόμαστε και δυστυχώς περιμένουμε να περάσει......κάνοντας ο καθένας ότι μπορεί καλύτερο για να επιβιώσει!!!

Φιλιά καλό σαββατοκύριακο να έχεις!!!

Ροδανθη είπε...

Χαμογελάτε γιατί χανόμαστε καλό σ/κ γειτόνησσαααααααα!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό ανοιξιάτικο Σαββατοκύριακο αγγελάκι!!
Μο πολλά πολλά ζεστά χαμόγελα:))

valia είπε...

Ροδάνθη

Αν χανοοοοοοόμαστε λέει.....δεν λες τίποτα!!!

Απ την πολλή αναδουλειά....μας έχει πιάσει τρέλλα...κ όχι τίποτα άλλο
έχει αντίκτυπο σε οποιαδήποτε σχέση υπάρχει στη ζωή του καθενός πιστεύω....στη δουλειά γρίνα στο σπίτι γρίνα στα καφενεία γρίνα....μόνο τα παιδιά ζουν στον κόσμο τους και καλά κάνουν δηλαδή!!!!

Έχουν έρθει αρκετά λύκεια 3ήμερες στη Σύρο και τα βλέπω και τα χαίρομαι πως κάθονται ανέμελα στα παγκάκια και διασκεδάζουν!!!...
βέβαια αχ και νάξεραν τι τους περιμένει αλλά έχουν χρόνια μπροστά τους να ζοριστούν κ εκείνα με τη σειρά τους...

Φιλιά γειτόνισσα καλό βράδυ και μια όμορφη χαμογελαστή Κυριακή Να περάσεις!!!

Κ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΡΟΜΟΣ...ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ Μ ΕΝΑ ΚΑΙΚΑΚΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΧΑΧΑ!!!

valia είπε...

ΕΛΕΝΑ

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΠΙΣΗΣ!... ΜΙΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΚΑΘΗΣΕ!!!ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ Κ ΝΑ ΜΑΣ ΖΕΣΤΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...

ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΜΟΥΣ ΧΑΛΒΑ ΠΟΥ ΓΥΡΟΦΕΡΝΕΙ Σ ΟΛΑ ΤΑ BLOG...ΜΕ ΓΑΡΓΑΛΑΕΙ ΝΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!

ΦΙΛΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

ένα πλατύ χαμόγελο για σένα Άγγελέ μου

valia είπε...

ΩΩΩΠ...ΤΟΠΙΑΣΑ ΒΑΣΩ ΜΟΥ!!!

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΑΝΑ...ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΧΑΝΩ ΕΥΚΟΛΑ ΠΛΕΟΝ...ΒΑΖΩ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΡΑΤΑΩ ΣΦΙΧΤΑ!!!

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ...

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ Κ ΕΣΥ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

kariatida62 είπε...

Καλημέρα Αγγελέ μου!

Το πρώτο αισιόδοξο κυριακάτικο χαμόγελο ήρθε απο σένα και σ'ευχαριστώ!

Φιλιά πολλά.

Υ.γ. Η Σύρος? Ποια η σχέση σου μαζί της?

valia είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ Κ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ!!

ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΣΛΟΓΚΑΝ:"ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟ"!!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ!
ΕΙΜΑΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙ ΣΥΡΙΑΝΟ ΚΑΛΕ...ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ
"ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ"

ΦΙΛΙΑ!ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

syros2js είπε...

Ωραία η σκέψη σου να προβάλεις το ΧΑΜΟΓΕΛΟ... Έχεις απόλυτο δίκιο...
Μόνο μια μικρή ένσταση:
Το χαμόγελο πρέπει να είναι αληθινό και να εμφανίζεται στα πρόσωπά μας αβίαστα...
Γιατί έχουμε πήξει στα δήθεν χαμόγελα...
Όμορφη κ' γλυκιά μέρα να έχεις!!!

valia είπε...

syros2js

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ Κ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ
ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!!!

ΣΩΣΤΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΟΥ ΚΟΠΕΛΙΑ
Κ Μ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ....

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ...ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ...Ή ΟΠΟΙΟΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΚΑΤΙ...

ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ ΖΟΡΙΣΜΕΝΑ...Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ....ΑΛΛΟΙ!!

ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΚ;;

"ΧΑΜΟΓΕΛΩ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΩ" ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΗΛΙΑΔΗ....

ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ!!

ELENI είπε...

ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ....ΧΑΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ....ΑΚΟΜΑ Κ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΚΕΙΖΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ..ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ..ΚΑΛΟ Σ/Κ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ!