Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη 16 Μαΐου 2013


ΠΑΙΔΕΙΑ: Καληνύχτα Ελλάδα


«Μορφή Πάλης!» για την πολιτική επιστράτευση, ήταν η φράση που άκουσα σε ραδιοφωνικούς σταθμούς από τους υπεύθυνους που έδιναν συνεντεύξεις για τις απεργίες των εκπαιδευτικών. «…δεν είναι ένα οποιοδήποτε γεγονός…είναι μια σημαντική προσπάθεια που γίνεται για δίκαια αιτήματα των καθηγητών…» είπε ο κ. Πατίδης.
Δεν θα κρίνω εγώ τις θέσεις και τις απαιτήσεις ούτε της ΟΛΜΕ, εάν οι καθηγηταί αποφάσισαν να απεργήσουν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, ούτε της κυβέρνησης και της απόφασης της να προχωρήσει σε επιστράτευση.
Επανάσταση δεν έκανα ποτέ και δεν μ’ αρέσει να γίνεται «εμφύλια επανάσταση» μέσα στη χώρα μου. Δεν τάχθηκα ποτέ κατά όποιου κόμματος κυβέρνησε τη χώρα μου. Αυτούς επέλεξαν οι πολλοί, αυτοί θα κυβερνήσουν.
Θυμάμαι τη φράση του Ολλανδού που είπε: «Δεν θέλω να μάθω το όνομα του Υπουργού συγκοινωνιών. Φτάνει το λεωφορείο να περνάει στη ώρα του!»
Στην Ελλάδα το λεωφορείο περνάει στην ώρα του; Ποιος φταίει; Τι φταίει; Χρόνια τώρα παρακολουθώ, ακούω, διαβάζω τη συνήθη σύγκρουση ανάμεσα στο Υπουργείο Παιδείας και στους συνδικαλιστές καθηγητές. «Άραγε …και το Υπουργείο και οι συνδικαλιστές καθηγητές κάνουν σωστά τη δουλεία τους; Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αλλά μεταφέρω σχόλια καθηγητών, γνωστών και καταξιωμένων. Ο κ. Γ. Γιατρομανωλάκης, καθηγητής κλασικής Φιλολογίας γράφει: «Χρόνια τώρα κάθε φορά που οι μεν βλέπουν να χάνονται κεντημένα «κατεβαίνουν» σε απεργία, αδιαφορώντας για τα επακόλουθα. Την ίδια στιγμή οι δε , κατηγορούν τους μεν ότι στρέφονται εναντίον του κοινωνικού συνόλου, για το οποίο, υποτίθεται, οι ίδιοι εργάζονται νυχθημερόν. Δεν γνωρίζω καμιά, άλλη χώρα την οποία η εκπαίδευση να είναι τόσο ανεπαρκής και, κυρίως, τόσο ανάλγητη και καταστρεπτική για τα παιδιά της. Πρόκειται για έγκλημα κατά συρροήν να συγκρούονται, κάθε χρόνο, για όποιους λόγους, το υπουργείο και οι συνδικαλιστές τη στιγμή που χιλιάδες παιδιά βρίσκουν το θάρρος, μέσα σε μια λεηλατημένη χώρα να «δώσουν» εξετάσεις. Άρα η επαναλαμβανόμενη βλακεία δεν διδάσκει…Το είπαμε, το λέμε και το ξαναλέμε. Η μεγάλη, η αληθινή κρίση της χώρας έχει να κάνει πρωτίστως με την Παιδεία. Στα οικονομικά θα κουτσοπορευτούμε . Το μέλλον όμως για τη Παιδεία, δεν φαίνεται καθόλου λαμπρό».
Έλλειψη πολιτικής Παιδείας
Ο καθηγητής Αρχαιολογίας Χρίστος Ντούμας, πιστεύει ότι η παιδεία δεν πάει καλά στη χώρα μας και το ερμηνεύει: «…. Με αφορμή τα 30 χρόνια των ανασκαφών στο Ακρωτήρι , στην Σαντορίνη, διοργανώσαμε πολλές επισκέψεις ντόπιων σχολείων και κάναμε τρίωρες ξεναγήσεις. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές που συνόδευαν τα παιδιά, δεν μπήκαν μέσα γιατί βαριόντουσαν!!! Πώς θα διδάξουν τον σεβασμό στους προγόνους, στην ιστορία και στα έργα τους; Και μετά….το παίζουμε Ελληνάρες και λέμε στους ξένους ότι όταν εμείς φτιάξαμε τον Παρθενώνα, αυτοί σκαρφάλωναν στα δέντρα, άσχετα αν πολλοί απ’ αυτούς δεν έχουν πατήσει ποτέ στην ιερό βράχο...».
Θυμάμαι κάτι παρόμοιο που είχε συμβεί και στο νησί μας όταν ρωτήθηκαν τα παιδιά μιας τάξης Λυκείου γιατί έκαναν παρέλαση την 25η Μαρτίου ….Με λίγο ζόρι βρέθηκε η απάντηση ότι γιορτάζουμε το ΟΧΙ που είπε ο Βενιζέλος το 1821!!! Οι καθηγηταί ήταν απόντες στο πρόγραμμα που είχαν κληθεί να συνοδεύσουν τα παιδιά. Με ευγένεια τους ζητήσαμε, αν νομίζουν να ενημερώσουν τα παιδιά γιατί η Ελλάδα γιορτάζει στις 25 Μαρτίου και στις 28 Οκτωβρίου.
Στη Σύρο, διάβασα στην εφημερίδα, ότι 80 καθηγητές ψήφισαν ναι στην απεργία και 25 ψήφισαν όχι και λευκά. Έχω την απορία, γιατί δεν ρωτάμε και όσους δεν θέλουν την απεργία; Μα είναι λίγοι . Δεν πειράζει, ας μάθουμε την άποψη τους. Μία ακόμα απορία που έχω είναι γιατί δεν θέλησαν την αξιολόγηση; Τι μπορεί να φοβηθεί ένας πτυχιούχος φιλόλογος ή μαθηματικός; Έχω γνωρίσει, σ’ όλα αυτά τα χρόνια που το Μουσείο μας συνεργάζεται με τα σχολεία, καθηγητές και δασκάλους, αληθινά αστέρια!!! Όχι γιατί μίλησα μαζί τους, αλλά γιατί έβλεπα και άκουγα το υπέροχο έργο τους μέσα από τις γνώσεις και τον τρόπο επικοινωνίας των μαθητών τους. Μπράβο σ’ αυτούς τους εκπαιδευτικούς. Θα είναι υπερήφανοι όταν θα μεγαλώσουν οι μαθητές τους και επιτύχουν στη ζωή τους. Γνωρίζω ότι κάποιοι καθηγητές προσφέρουν, εθελοντικά, επί πλέον βοήθεια στους μαθητές τους!!!
***************************************************************************
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΡΑΒΟ  ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ
ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ  ΔΕΞΙΑΣ ΦΩΤΟ  ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ! 
ΕΙΧΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ 3 ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΕΜΑΘΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΕΣ ΑΞΙΕΣ!!
ΕΥΓΕ ΤΗΣ!!

MIA ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΔΑΣΚΑΛΑ"
ΕΛΠΙΔΑ ΡΟΥΣΣΟΥ-ΡΑΦΙΟΠΟΥΛΟΥ 
Ο ΤΑΣΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗ Β' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΓΚΡΙ- ΚΙΤΡΙΝΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΠΡΟΣΤΑ) ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ 
ΑΥΡΙΟ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ!!!

....ΚΙ Ο ΤΑΣΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ!!
ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.....!!!



ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ 

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΥΡΙΟ 

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!