Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

"Α Γ Γ Ε Λ Ε Μ Ο Υ"




Α  Γ    Γ   Ε    Λ    Ε                Μ   Ο   Υ 

   



ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ
        
 ΑΝ     ΚΑΤΕΒΕΙΣ     ΠΡΟΣ   ΤΗ    ΓΗ    

ΘΕΛΩ  ΝΑΡΘΕΙΣ  ΝΑ  ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ   ΜΑΖΙ

                              ΠΕΡΙΜΕΝΩ   ΝΑ  ΜΟΥ   ΔΩΣΕΙΣ      Σ Υ Μ Β Ο Υ Λ Η

                                                  ΠΩΣ  ΝΑ  Γ Ι Α Ν Ω   ΜΙΑ   ΚΑΡΔΙΑ   ΠΟΥ  Α Ι Μ Ο Ρ Ρ Α Γ Ε Ι....

                                                                                                          ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ

                                                                 .....ΕΧΕΙ      Α Γ Ι Α Τ Ρ Ε Υ Τ Η     Π Λ Η Γ Η....

                                                                     Α Π Ο  Θ Α Υ Μ Α  ΕΙΝΑΙ  ΑΚΟΜΑ   Ζ Ω Ν Τ Α Ν Η

ΕΧΕΙ    Τ Ρ Α Υ Μ Α.....   Β Α Θ Υ

                                                                    Κ   Η   ΛΕΠΙΔΑ  Η   ΚΟΦΤΕΡΗ

                                                                                   Δ Η Λ Η Τ Η Ρ Ι Ο   ΕΙΧΕ  Κ   ΕΡΩΤΑ  ΠΟΛΥ.....

               ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ..... 

          ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΖΗΤΩ

                       ΣΤ  ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ, ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΑ ΒΡΩ......

                                          ΤΗΝ   ΚΑΡΔΙΑ  ΜΟΥ  Γ Ι Α Τ Ρ Ε Ψ Ε   ΤΗΝ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.......

                        Μ  ΕΝΑ  ΔΑΚΡΥ

                                                                                 ΑΠ ΤΑ  ΒΑΘΗ  ΤΗΣ  ΨΥΧΗΣ.....

                                                          Κ       Α Ν      Τ Η       Σ Ω Σ Ε Ι Σ

                ΘΑ  ΣΟΥ  ΤΑΞΩ  ΠΡΟΣΕΥΧΗ  ΣΤΟ  ΘΕΟ  ΜΟΥ

                       ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ 

                 ΓΙΑ  ΝΑ  ΓΙΝΕΙΣ  ΤΩΝ  ΑΓΓΕΛΩΝ  ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

                                                 Κ  ΕΝΑ  ΘΡΟΝΟ   ΣΤΟΝ  ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ  ΝΑ  ΒΡΕΙΣ.....!!!!!


                   ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ..................................
                                                                         ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΖΗΤΩ...................




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

που το θυμήθηκες!

valia είπε...

"A N A Λ Α Μ Π Ε Σ

Ψ Υ Χ Η Σ"...........

**(πάλι δεν μπορώ ν απαντήσω στα σχόλια για τις μαργαρίτες...ΑΠΛΕΣ, ΑΓΝΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ!!!!ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ Κ ΣΤΟΛΙΖΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!)

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πολύ όμορφο τραγούδι και λόγια γεματα....αγάπη....Καλως ώρισες στο χώρο....

valia είπε...

@Ρούλα Σμαραγδένια καλώς σας βρήκα όλους κ εσάς με τον καθένα σας να εξωτερικεύει ότι τον αγγίζει!!
Καλώς ήρθες κ εσύ στα δικά μου ταξιδάκια σκέψης για να μοιραστούμε να διαφωνίσουμε ή να συμφωνήσουμε σε θέματα που τριγυρνάνε στις ζωές όλων μας!ομορφες οι κατασκευές σου,συγχαρητήρια!!
Την καλημέρα μου,απ το δικό μου όμορφο νησί!!!