Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Η ΑΓΑΠΗ.....




      Η αγάπη είναι σαν τον καθρέφτη.Όταν αγαπάς κάποιον γίνεσαι ο δικός του καθρέφτης
                                                                                                   κ αυτός γίνεται ο δικός σου!!!


" Η πραγματική αγάπη πάντοτε δημιουργεί,ποτέ δεν καταστρέφει....."


               Όταν αγαπάς, παύεις να βρίσκεσαι στο έλεος ανεξέλεγκτων δυνάμεων, γίνεσαι εσύ ο ίδιος μια πανίσχυρη δύναμη!!!!


                                      "......Αν νιώθεις κάτι, άσε τους άλλους να ξέρουν αυτό που νιώθεις....."

                                                                                                                 

                          ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ

6 σχόλια:

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

μου αρέσουν όλα!

Ανώνυμος είπε...

Η αγάπη είναι ολόκληρη η ιστορία της ζωής μιας γυναίκας και ένα επεισόδιο στη ζωή ενός άντρα.

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Αγαπώ...
μια λέξη που μέσα της περιέχει τα πάντα...
ακόμα και την αλφαβήτα!
...
Την καλησπέρα μου!

valia είπε...

@Βάσω Α.
....Κ ΕΜΕΝΑ!!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

valia είπε...

@Dark13Sun
...Έχεις το γνωθι σαυτόν!!!

valia είπε...

@Ξύλινος Ιππότης
...και είναι ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ Κ ΣΕ ΣΕΝΑ!