Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχή)




zwani.com myspace graphic comments








ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ...
ΕΝΩ ΠΟΝΑΜΕ!!!!

Η ΑΓΑΠΗ Μ Ε Τ Ρ Ι Ε Τ Α Ι ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ........
....ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ Α Γ Α Π Η........


Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΤΡΙΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ...1



ΗΡΘΕ Κ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ  ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΣΑΣ  
ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ 
ΣΤΗ ΦΟΡΑ 
   ΤΑ ΕΣΩΨΥΧΑ ΜΟΥ...
ΛΟΙΠΟΝ:             


1. Όνομα: ΒΑΛΙΑ με φωνάζουν από μικρή (από που βγαίνει μαντέψτε  εσείς!!...
                                                                                                                               αν το βρείτε...)

2. Αstrodata: Kριός(ωροσκόπο δεν ξέρω,αν θέλει η λιακαδίτσα που ξέρει,

                                                                                                                μου τον βρίσκει)

3. Γενέθλια: 8 Απριλίου

4. Ομάδα:ΑΕΚ απ τον μπαμπά μου

5. Χρώμα:γαλάζιο της θάλασσας

6. Φετίχ: οι τσάντες μου!!!


7. Κόλλημα: ΜΑΖΙ ΤΟΥ!

8. Καλή συνήθεια:...η δοτικότητά μου



9. Κακή συνήθεια:..αχ αυτή η γκρίνια μου...(το παραδέχομαι!!!)

10. Μεγάλη αγάπη:ΕΚΕΙΝΟΣ!


11. Ιδανικός θάνατος:...στην αγκαλιά του!!

12. Το κινητό μου:Samsung

13. Στο άλλο φύλο με χαλάει: να το παίζει κάποιος...

14. Μισώ: τη αδιαφορία!

15. Κλαίω: πολύ συχνά(δυστυχώς)

16. Γελώ:Με το χιούμορ του καλού μου!!

17. Βαριέμαι:ΤΙΣ ΩΡΕΣ  ΧΩΡΙΣ ΕΚΕΙΝΟΝ!

18. Σιχαίνομαι:να με χρησιμοποιούν

19. Πιστεύω:σ αυτό:"ότι δεν θέλουμε δεν κάνουμε"

20. Στην επόμενή σου ζωή:θα πρόσεχα περισσότερο από Ότι σ αυτήν!!

21. To moto σου:  Η δύναμη της αγάπης κάνει πολλά..



ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΝ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ  
                ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΣΩΨΥΧΑ!  

8 σχόλια:

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Βάλια μου (που θα μου πεις από που βγαίνει γιατί δεν ξέρω...),
μου φαίνεται ότι κάποια,
είναι ερωτευμένη!
πολύ ερωτευμένη!
ξέρεις ποια..;
...
Καλή σου μέρα εύχομαι!

Dark13Sun είπε...

χάρηκα πολύ! ::))

άγγελέ μου είπε...

@Ξύλινε Ιππότη
Καλημέρα και σε σένα!
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ!Ο έρωτας κ ο βήχας δεν κρύβονται...
σωστά;
..περίμενε ν απαντήσουν κ οι υπόλοιποι κάποιος θα το μαντέψει...

άγγελέ μου είπε...

@Dark13Sun
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΚΟΤΕΙΝΕ ΗΛΙΕ ΜΕ ΤΟ "ΠΟΙΗΜΑ" ΣΟΥ!

μυστήριο κορίτσι είπε...

To moto σου τα λεει όλα.
Μείνε όπως είσαι!!!
Καλημέρα!

υ.γ. Με τρελαίνουν τα τραγούδια που διαλέγεις!!!

άγγελέ μου είπε...

@μυστήριο κορίτσι
παντα θα ειμαι αυτο που ειμαι....
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Η ΒΑΛΙΑ...
ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ!!!!

ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΩ Ν ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ Κ ΟΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...
ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Kαι σύ κριαράκι και πολύ δοτική και κλαψιάρα ...και samsung κινητό... χμμ... μοιαζουμε πολύ! :)

Στείλε πληροφ.ημ/νία και ωρα γέννησης και τοπο γέννησης και θα στα βρω όλα! Μην ανησυχείς!!

Y.Γ. Αργησα αλλά ήρθα!!

άγγελέ μου είπε...

@ΛΙΑΚΑΔΑ
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!
ΟΚ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΩ.ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΑΛΛΕΣ ΣΑΝ Κ ΜΕΝΑ...
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!!