Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Πες μου ψέμματα για την αλήθεια....




Πες μου ψέματα για την Αλήθεια...κι άλλο ένα όμορφο ψέμα για τη μέρα που αρχίζει....


Μερικές φορές, η αλήθεια και το ψέμα, μπερδεύονται τόσο μα τόσο πολύ, που πράγματι δυσκολευόμαστε να δούμε τα πράγματα ξεκάθαρα.
Άλλοτε πάλι επιλέγουμε το ψέμα ως πιο ελκτικό και εύκολο, καθώς δεν είμαστε έτοιμοι να κοιτάξουμε τον εαυτό μας στον καθρέπτη ή καλύτερα την Αλήθεια κατάματα...

Ένας άνθρωπος λοιπόν, σ' όλη του τη ζωή έψαχνε την Αλήθεια και δεν μπορούσε να τη βρει. Πέρασε σχεδόν απ' όλες τις χώρες του κόσμου, βρέθηκε στις χώρες του Βορρά, στις χώρες του Νότου αλλά και της Δύσης, όμως χωρίς αποτέλεσμα.
Κάποια φορά που βρέθηκε σε μια μικρή χώρα της Ανατολής, ένοιωσε κουρασμένος και απελπισμένος και κάθισε κοντά στην είσοδο μιας σπηλιάς. Ξαφνικά, από το εσωτερικό της σπηλιάς ακούστηκε κάποιος θόρυβος σαν γρύλισμα. Ο άνθρωπος σηκώθηκε και πλησίασε την είσοδο με ένα ξίφος στο χέρι. Ξεχώρισε μια σκοτεινή μορφή που του φάνηκε ότι ανήκε σε γυναίκα.


- Αναζητώ την Αλήθεια, απάντησε εκείνος.

- Τη βρήκες, του είπε η γριά.

- Εσύ είσαι η Αλήθεια;

- Ναι, απάντησε η γριά.

                                                                                                               - Και πώς μπορώ να είμαι σίγουρος;

Εκείνη του έδωσε αποδείξεις. Ήξερε τα πάντα για αυτόν, το όνομά του, την ηλικία του και τις περιπέτειες του. Ο άνθρωπος έμεινε αποσβολωμένος και απογοητευμένος, ρώτησε με αμηχανία:
- Μα είσαι τόσο άσχημη! Ποτέ δεν είχα συναντήσει τίποτα πιο τρομερό από 'σένα. Όμως όλοι θέλουν να σε γνωρίσουν! Θα με ρωτήσουν! Πρέπει να τους πω κάτι!

-Τι να τους πω;
- Πες τους ψέματα, είπε η Αλήθεια, πες τους ότι είμαι νέα και ωραία, και όλοι θα σε πιστέψουν!!!


Γίνεται με τέτοια ομορφιά να μην  πιστεύεις....;;;

17 σχόλια:

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!

Katerinanina είπε...

me ekanes na exw ena glykopikro xamogelo afotou diavasa aythn thn anarthsh :-/

valia είπε...

Effie's Sweet Home Desings

ΝΑΙ ΕΦΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ Κ ΑΛΗΘΙΝΟ!!! ΕΤΣΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ....ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΗ....

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!ΦΙΛΙΑ!

Ειρηνη Σ είπε...

οχι μονο ασχημη αλλα ποναει κιολας
να σαι καλα

valia είπε...

katerinanina

Δυστυχώς, πλέον έχει μπερδευτεί τόσο η αλήθεια με το ψέμα...που δεν ξέρεις που αρχίζει το ένα και που τελειώνει το άλλο...φυσικό είναι να αφήνει σε όλους μας μια γλυκόπικρη γεύση...ένα γλυκόπικρο χαμόγελο...

Όλα μπερδεμένα πια!!

Την καλημέρα μου κ τα φιλιά μου σου στέλνω...όχι μπερδεμένα!!!
Κ ένα τεράστιο χαμόγελο για παρέα σου!!

valia είπε...

Ειρήνη Σ.

...ΑΝ ΠΟΝΑΕΙ ΛΕΕΙ....

ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΕΞΕΙ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΚΑΤΑΜΑΤΑ!!!

ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΣΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΡΚΟΥΛΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!

Summertime Blues είπε...

απ ότι έχω μάθει στη ζωή μου
πες την αλήθεια. είναι το καλύτερο ψέμα.
καλημέρα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αγγελάκι μου η αλήθεια σίγουρα τις περισσότερες φορές πονάει, αλλά και το να ζεις μέσα στο ψέμα κάποιες φορές πονάει περισσότερο, μόνο που δεν το καταλαβαίνουμε αμέσως!
Φιλάκια, καλή σου μέρα!

kariatida62 είπε...

Την ομορφιά πάντα την καλοδεχόμαστε...την ασχήμια όμως πώς?
Και η αλήθεια είναι άσχημη και γίνεται κακιά όταν της το λες...


Ωραία ανάρτηση, άγγελέ μας!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

δυστυχως η αληθεια παντα ποναει...ενο το ψεμα ειναι πιο γλυκο...

Eleni είπε...

Αγγελάκι δυστυχώς το να ζεις σε ένα ψέμα πονάει πιο πολύ απο την αλήθεια!!!!Βέβαια οι περισσότεροι δεν αντέχουμε να ακούμε και να βλέπουμε την αλήθεια...
Είναι καλύτερα να ξέρεις και να λες την αλήθεια όσο άσχημη κι αν είναι!!!
Φιλιά πολλά!!!

valia είπε...

Summertime Blues

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ...ΝΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ...ΕΝΑ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΜΕΝΟ ΨΕΜΑ!

ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!ΦΙΛΙΑ!

valia είπε...

ΕΛΕΝΑ

...Κ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...ΝΑ ΠΟΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ...ΣΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΨΕΜΑ Ή ΣΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ...

ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!

valia είπε...

ΕΛΕΝΑ

...Κ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...ΝΑ ΠΟΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ...ΣΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΨΕΜΑ Ή ΣΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ...

ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!

valia είπε...

kariatida62

ΚΑΚΙΑ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ...ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΕ ΔΙΑΟΛΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗ ΔΕΧΕΣΑΙ...

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΟΜΩΣ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΔΕΧΕΤΑΙ Κ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΗ ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΝ...Κ ΑΣ ΠΟΝΑΕΙ!!
ΝΑΙ Μ ΑΡΕΣΕ Κ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΞΑΛΛΟΥ...ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!

valia είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ SUNSET

ΓΛΥΚΟ ΝΑΙ...ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ...ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ)ΤΟΤΕ Η ΠΙΚΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ....

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!

valia είπε...

ΕΛΕΝΗ

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΗΘΙΚΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΗΣΥΧΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!!

ΑΛΛΑ ΑΝ ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΗΡΕΜΟ ΚΑΙ ΗΣΥΧΟ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ!!ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ Κ ΑΣ ΠΟΝΕΣΕΙ!!

ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ :ΟΠΟΙΟΣ Σ ΑΓΑΠΑΕΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Κ ΑΣ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΕΙ...!!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!