Άγγελέ μου, Φύλακά μου, Σκέπος κ Βοήθειά μου με το θάρρος σε φωνάζω κ Προστάτη μου σε κράζω: Φώτισέ με,Φύλαξέ με Ισχυρά Προστάτεψέ με!(πρωινή προσευχη)

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ....



Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΣΗΜΕΡΟΝ ΚΡΕΜΑΤΑΙ ΕΠΙ ΞΥΛΟΥ

Το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης τελείται η Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου και στο τέλος οι πιστοί μεταλαμβάνουν της Αγίας Κοινωνίας, το απόγευμα προς βράδυ γίνεται η Ακολουθία των Αγίων και Αχράντων Παθών ή Δώδεκα Ευαγγελίων στην οποία αναγιγνώσκονται 12 περικοπές από τα 4 Ευαγγέλια, του Ματθαίου, του Μάρκου, του Λουκά και του Ιωάννη σχετικά με τα Άγια Πάθη του Χριστού από το Μυστικό Δείπνο μέχρι την Ταφή, παράλληλα γίνεται και η έξοδος του Τιμίου Σταυρού με τον Εσταυρωμένο από την Αγία Τράπεζα και η περιφορά του σε όλο το χώρο του ναού ενώ ψάλλεται το Σήμερον κρεμᾶται ἐπὶ ξύλου.





2 σχόλια:

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Καλησπέρα Βαγγελιώ μου!
Αξιωθήκαμε και φέτος να ζήσουμε τη Μεγάλη Πέμπτη!!!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σου εύχομαι και από δω
και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!
Φιλιά πολλά!!!

valia είπε...

ΡΟΔΟΥΛΑ ΜΟΥ

ΝΑΙ ΑΞΙΩΘΗΚΑΜΕ!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!

ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ!!

ΦΙΛΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!!